Śliczna blondynka, czyli tajna broń Google'a na wojnę z Yahoo!

Marissa Mayer (fot. Google)
Marissa Mayer (fot. Google)
Przemysław Muszyński

10.11.2010 13:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jak podaje Business Insider, powołując się na "osobę bliską inwestorom Grouponu", Yahoo! złożyło firmie ofertę zakupu za 3 do 4 mld dol. Na popularny serwis ostrzy sobie zęby także Marissa Mayer, szara eminencja Google'a.

Jak podaje Business Insider, powołując się na "osobę bliską inwestorom Grouponu", Yahoo! złożyło firmie ofertę zakupu za 3 do 4 mld dol. Na popularny serwis ostrzy sobie zęby także Marissa Mayer, szara eminencja Google'a.

Groupon to platforma handlowa działająca początkowo w amerykańskim i kanadyjskim Internecie. Ruszyła w 2008 roku i z miejsca zaczęła przynosić liczone w setkach milionów dolarów zyski. Dziś dostępna jest także polska wersja.

Jak łatwo zgadnąć, tak dochodowe przedsięwzięcie nie mogło umknąć internetowym gigantom. Business Insider donosi więc, że Yahoo! wystosowało ofertę zakupu firmy, proponując za nią 3 do 4 miliardów (dokładna suma nie jest znana) dolarów.

Oprócz Yahoo! lista zainteresowanych firm obejmuje Amazon oraz eBay. eBay jest w stanie wydać na zakup nawet 5 miliardów dolarów. Najpoważniejszym kupcem wydaje się jednak sterowany przez Marissę Mayer Google.

Jaką kwotę może wyłożyć blond eminencja (bo trudno nazwać ją szarą :P) giganta? Nie wiadomo. Jak twierdzi Insider, sama Mayer nie chce na ten temat rozmawiać.

Także Andrew Mason, szef Groupona, nie komentuje oferty. Niemniej jednak zainteresowanie, jakie wzbudza jego firma, przypomina nieco kolejkę kupujących, która towarzyszyła Facebookowi w pierwszych latach jego istnienia.

Źródło: BusinessInsider

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)