Śliczna blondynka, czyli tajna broń Google'a na wojnę z Yahoo!

Jak podaje Business Insider, powołując się na "osobę bliską inwestorom Grouponu", Yahoo! złożyło firmie ofertę zakupu za 3 do 4 mld dol. Na popularny serwis ostrzy sobie zęby także Marissa Mayer, szara eminencja Google'a.

Marissa Mayer (fot. Google)
Marissa Mayer (fot. Google)
Przemysław Muszyński

Jak podaje Business Insider, powołując się na "osobę bliską inwestorom Grouponu", Yahoo! złożyło firmie ofertę zakupu za 3 do 4 mld dol. Na popularny serwis ostrzy sobie zęby także Marissa Mayer, szara eminencja Google'a.

Groupon to platforma handlowa działająca początkowo w amerykańskim i kanadyjskim Internecie. Ruszyła w 2008 roku i z miejsca zaczęła przynosić liczone w setkach milionów dolarów zyski. Dziś dostępna jest także polska wersja.

Jak łatwo zgadnąć, tak dochodowe przedsięwzięcie nie mogło umknąć internetowym gigantom. Business Insider donosi więc, że Yahoo! wystosowało ofertę zakupu firmy, proponując za nią 3 do 4 miliardów (dokładna suma nie jest znana) dolarów.

Oprócz Yahoo! lista zainteresowanych firm obejmuje Amazon oraz eBay. eBay jest w stanie wydać na zakup nawet 5 miliardów dolarów. Najpoważniejszym kupcem wydaje się jednak sterowany przez Marissę Mayer Google.

Jaką kwotę może wyłożyć blond eminencja (bo trudno nazwać ją szarą :P) giganta? Nie wiadomo. Jak twierdzi Insider, sama Mayer nie chce na ten temat rozmawiać.

Także Andrew Mason, szef Groupona, nie komentuje oferty. Niemniej jednak zainteresowanie, jakie wzbudza jego firma, przypomina nieco kolejkę kupujących, która towarzyszyła Facebookowi w pierwszych latach jego istnienia.

Źródło: BusinessInsider

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.