Smart Argentina pokazał najbardziej, jak do tej pory, kreatywne wykorzystanie Twittera

Do czego można wykorzystać Twittera? Internauci często traktują go jako dobre źródło informacji, politycy jako miejsce do obrzucania się błotem, celebryci lansują się bez umiaru, a argentyński oddział Smarta postanowił zrobić wyjątkowo kreatywną reklamę.

Smart Argentina opublikował świetną reklamę! (Fot. TheTruthAboutCars.com)
Smart Argentina opublikował świetną reklamę! (Fot. TheTruthAboutCars.com)
Łukasz Michalik

13.04.2012 09:00

Do czego można wykorzystać Twittera? Internauci często traktują go jako dobre źródło informacji, politycy jako miejsce do obrzucania się błotem, celebryci lansują się bez umiaru, a argentyński oddział Smarta postanowił zrobić wyjątkowo kreatywną reklamę.

Na Twitterze mogliśmy już podziwiać kilka ciekawych pomysłów wykraczających poza zwykłe wrzucanie linków i 140-znakowych informacji. Można na nim przeczytać m.in. nadawaną w czasie rzeczywistym relację z drugiej wojny światowej albo sprawdzić, jak prezentuje się nadawana na bieżąco relacja z pokładu Titanica - tweety stylizowane są na wiadomości i spostrzeżenia publikowane przez jego pasażerów i załogę.

Smart Argentina, czy może raczej zatrudniona przez Smarta agencja reklamowa, wpadł na jeszcze ciekawszy pomysł. Aby go zrealizować, umieszczono 456 tweetów, z których 455 to wykonane w ASCII obrazki.

Aby zobaczyć to dzieło, wystarczy odwiedzić profil Smart Argentina na Twitterze i wcisnąć J – przesuwające się po ekranie tweety okażą się klatkami krótkiego filmu animowanego. Dla leniwych przygotowano również widocznego poniżej gotowca, choć – moim zdaniem – efekt jest ciekawszy, gdy ogląda się reklamę w oryginale. W każdym razie twórcom należą się  brawa za świetny pomysł!

Źródło: Business Insider

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.