Smart Argentina pokazał najbardziej, jak do tej pory, kreatywne wykorzystanie Twittera
Do czego można wykorzystać Twittera? Internauci często traktują go jako dobre źródło informacji, politycy jako miejsce do obrzucania się błotem, celebryci lansują się bez umiaru, a argentyński oddział Smarta postanowił zrobić wyjątkowo kreatywną reklamę.
13.04.2012 09:00
Do czego można wykorzystać Twittera? Internauci często traktują go jako dobre źródło informacji, politycy jako miejsce do obrzucania się błotem, celebryci lansują się bez umiaru, a argentyński oddział Smarta postanowił zrobić wyjątkowo kreatywną reklamę.
Na Twitterze mogliśmy już podziwiać kilka ciekawych pomysłów wykraczających poza zwykłe wrzucanie linków i 140-znakowych informacji. Można na nim przeczytać m.in. nadawaną w czasie rzeczywistym relację z drugiej wojny światowej albo sprawdzić, jak prezentuje się nadawana na bieżąco relacja z pokładu Titanica - tweety stylizowane są na wiadomości i spostrzeżenia publikowane przez jego pasażerów i załogę.
Smart Argentina, czy może raczej zatrudniona przez Smarta agencja reklamowa, wpadł na jeszcze ciekawszy pomysł. Aby go zrealizować, umieszczono 456 tweetów, z których 455 to wykonane w ASCII obrazki.
Aby zobaczyć to dzieło, wystarczy odwiedzić profil Smart Argentina na Twitterze i wcisnąć J – przesuwające się po ekranie tweety okażą się klatkami krótkiego filmu animowanego. Dla leniwych przygotowano również widocznego poniżej gotowca, choć – moim zdaniem – efekt jest ciekawszy, gdy ogląda się reklamę w oryginale. W każdym razie twórcom należą się brawa za świetny pomysł!
Źródło: Business Insider