Sony Dash - budzikotablet z bardzo niestandardową reklamą

Sony Dash - budzikotablet z bardzo niestandardową reklamą
10.06.2010 10:00
Sony Dash - budzikotablet z bardzo niestandardową reklamą
Krzysztof Cyło
Krzysztof Cyło

W rzeczywistości gadżet ten oferuje znacznie więcej niż tylko irytujący dźwięk o poranku.

W rzeczywistości gadżet ten oferuje znacznie więcej niż tylko irytujący dźwięk o poranku.

Sony Dash został po raz pierwszy zaprezentowany na targach CES 2010. Sony określiło wtedy swój produkt jako urządzenie do przeglądania Internetu. Od jakiegoś czasu jest ono dostępne w sprzedaży (dokładna cena to 199 dolarów). Najnowsza reklama sugeruje jednak nieco inne zastosowanie dla gadżetu:

Nietuzinkowy budzik, który z samego rana ma dostarczać odbiorcy najświeższe informacje i rozrywkę. To zdanie chyba najlepiej charakteryzuje Sony Dash. Urządzenie, pomimo 7-calowego dotykowego ekranu, nie posiada pamięci wewnętrznej ani funkcjonalnego systemu operacyjnego. Ciężko jest więc go nazwać tabletem.

Sony oferuje za to około tysiąca aplikacji, które ułatwiają dostęp do portali społecznościowych, jak np. Twitter czy Youtube. Jednak korzystanie z nich jest nadal mocno ograniczone ze względu na brak możliwości wprowadzania tekstu. Można zatem oglądać, ale nie dotykać.

Trochę lepiej prezentuje się kwestia dostępu do mediów. Na Sony Dash można oglądać filmy i zdjęcia. Dzięki wbudowanym głośnikom i złączu słuchawkowemu, gadżet sprawdzi się również w roli odtwarzacza mp3.

Źródło: Technabob

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)