Sony zamienia całe miasto w głośnik
20.10.2009 11:45
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wszyscy producenci starają się reklamować swój sprzęt jak najciekawiej. Trzeba jednak przyznać, że tylko Sony od wielu lat nadal umie zaskoczyć. Reklamy telewizorów LCD Bravia to już historia. A co powiecie na promocję głośników, przez zamienienie całego miasta w jeden, wielki zestaw grający?
Wszyscy producenci starają się reklamować swój sprzęt jak najciekawiej. Trzeba jednak przyznać, że tylko Sony od wielu lat nadal umie zaskoczyć. Reklamy telewizorów LCD Bravia to już historia. A co powiecie na promocję głośników, przez zamienienie całego miasta w jeden, wielki zestaw grający?
Miasto wybrane na nową kampanię to Seydisfjordur w Islandii. Reklama stworzona przez Juana Cabrala polegała na instalacji dziesiątków głośników w różnych kształtach i wielkościach w całym mieście. Przez tydzień twórcy tej nietypowej instalacji grali muzykę Boba Dylana, Death in Vegas i Guillemots.
Celem akcji było wypromowanie systemów nagłośnieniowych Sony i pokazanie, że są one (oczywiście) lepsze niż propozycje konkurencji.
Pomysł rewelacyjny. Ciekawe tylko co na to mieszkańcy tej wioski, którzy chcąc, nie chcąc musieli słuchać utworów serwowanych przez Sony.