Splinter Cell: Conviction. "Cichy" gameplay
29.07.2009 09:56
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na targach Comic-Con 2009 w San Diego można było zobaczyć Splinter Cell: Conviction w wersji "stealth". Rybak Sam nadal radzi sobie z cichą eliminacją wrogów.
Film w pełnej wiadomości.
Na targach Comic-Con 2009 w San Diego można było zobaczyć Splinter Cell: Conviction w wersji "stealth". Rybak Sam nadal radzi sobie z cichą eliminacją wrogów.
Film w pełnej wiadomości.
Grą pobawimy się trzymając w rękach pady Xboxa 360 i myszki naszych "blaszaków". I to już całkiem niedługo bo w nadchodzące święta (konkretnie 20 października). Gra miała po drodze sporo problemów (pierwsza data premiery była przewidziana na końcówkę 2007 roku), ale wygląda na to, że nadchodzi i zapowiada się dość ciekawie. To dla wielu graczy ojciec prawdziwego "stealth" gameplay, który odrzucił futurystyczne wizje Metal Gear Solida na rzecz jak najwierniejszej symulacji jednoosobowego oddziału do zadań specjalnych.
Na prezentacji najbardziej podoba mi się połączenie cichego stylu gry z niezłą rozpierduchą. Sam wywala drzwi z kopa, rzuca granatami jak cukierkami i wali po mordach kogo się da. Jednocześnie cały czas pozostaje w ukryciu, chowa się w mroku, za przeszkodami... To może być udane połączenie strategicznego planowania akcji z szybkim, emocjonującym wykonywania tego planu.
Wam też się podoba?