Split/Second rozgrywka pełna wybuchów
Z cyklu nie publikowane materiały E3 - gameplay i wywiad z twórcami Split/Second. O grze już się rozpisywałem. Był nawet nowy materiał z targów E3. Dziś więc już tylko uzupełnienie wcześniejszych wpisów - filmik z rzeczywistej rozgrywki i krótka rozmowa z twórcami gry. Zobaczcie jak w praktyce zakłada się na torze wybuchowe pułapki!
Z cyklu nie publikowane materiały E3 - gameplay i wywiad z twórcami Split/Second. O grze już się rozpisywałem. Był nawet nowy materiał z targów E3. Dziś więc już tylko uzupełnienie wcześniejszych wpisów - filmik z rzeczywistej rozgrywki i krótka rozmowa z twórcami gry. Zobaczcie jak w praktyce zakłada się na torze wybuchowe pułapki!
Najpierw wywiad:
[swf]http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=50791[/swf]
O czym jest mowa?
- Split/second ma wnieść świeży powiew do ulicznych wyścigów. Od innych gier będzie go wyróżniała możliwość deformowania (i wysadzania otoczenia),
- klasyczny hud został zminimalizowany do wyświetlacza pod samochodem,
- samochody są zmyślone, ale wyglądają na potężne maszyny,
- trasy i zadyma na nich wzorowane były na filmach akcji.
No i rozgrywka:
[swf]http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=50789[/swf]
Świetna praca kamery (wstrząsy podczas wybuchów, wychylanie na zakrętach itp.), ładna grafika i możliwość zabawy w ekipę rozbiórkową. Słodko.
Źródło: gametrailers