Stallone demoluje YouTube, czyli kreatywna reklama The Expendables
Z wirusowymi reklamami jest ten problem, że nigdy nie wiadomo kiedy "chwycą". Można im jednak pomóc odrobiną rozwałki.
08.08.2010 13:53
Z wirusowymi reklamami jest ten problem, że nigdy nie wiadomo kiedy "chwycą". Można im jednak pomóc odrobiną rozwałki.
Wejdźcie na http://www.youtube.com/expendables, aby zobaczyć jak przebić się przez "ślepotę banerową". To nie jest kolejny nudny wywiad.
Choć wielu ludzi klnie w żywy kamień, ze względu na zmianę w naszym postrzeganiu przekazu reklamowego, to takie kampanie są zdecydowanie pozytywną konsekwencją zmian. Ze względu na pokolenia Y i Z, które wychowały się już w informacyjnym ścieku i maja wysoką odporność na reklamę, próba sprzedania nam czegoś z reguły nie zaczyna się od wytapetowania miasta, kraju, świata plakatami, bannerami i rozesłaniem tony ulotek. To już nie działa.
Reklama powoli staje się prawdziwą sztuką, wymagającą dużej dozy kreatywności. Po prostu bardziej efektywne jest stworzyć taką, którą sami będziemy rozsyłali po znajomych niż wydawać grube pieniądze na spamowanie gazet, telewizji, serwisów internetowych. Tego rodzaju działania niemalże z automatu ignorujemy, gdyż nadmiar reklamy sprezentował nam imprintowanego w mózgu AdBlocka. Teraz należy nas ZAINTERESOWAĆ, anim przyjdzie pora, aby SPRZEDAWAĆ.
Na koniec "tradycyjny trailer. :)