StarCraft II - brak LAN i wieloletnie opóźnienie przez WoW
30.06.2009 11:32
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Od premiery StarCraft minęło już 11 lat. Dlaczego kazano nam czekać tak długo na drugą część tej kultowej gry? No cóż wszystko przez World of Warcraft... Chcecie więcej złych informacji? No to macie: w grę nie będzie można się zmierzyć przez LAN, a beta ciągle jeszcze nie wystartowała. Aż za dużo tego na jeden post.
Od premiery StarCraft minęło już 11 lat. Dlaczego kazano nam czekać tak długo na drugą część tej kultowej gry? No cóż wszystko przez World of Warcraft... Chcecie więcej złych informacji? No to macie: w grę nie będzie można się zmierzyć przez LAN, a beta ciągle jeszcze nie wystartowała. Aż za dużo tego na jeden post.
Najpierw odpowiedź na pytanie dlaczego *StarCraft II *wygląda trochę staromodnie. Pracę nad grą trwają już od 2003 r. jednak zaliczyły dużą obsuwę. To zagadnienie wytłumaczył Rob Pardo z Blizzard:
Jednym z powodów przez które StarCraft 2 zaliczył taką obsuwę na początku produkcji było to, że część pracujących nad nim ludzi odeszło na rok aby pomóc ukończyć World of Warcraft.
Druga zła wiadomość. Blizzard zrezygnował z dodawania opcji rozgrywki LAN. Firma tłumaczy to tym, że chce dać jak najwyższą jakość zabawy przez sieć i pilnie pracuje nad nowym Battle.net. Ponadto jest to ruch mający ograniczać piractwo.
Wcale mi się to nie podoba. Uwielbiałem LAN party ze StarCraftem, a za Battle.net nie przepadam. Szkoda.
Ostatnia sprawa - Blizzard ogłosił, że beta gry ma trwać od 4 do 6 miesięcy. I tu zaczynają się schody. Jak beta może trwać tak długo skoro do końca roku zostało tylko 6 miesięcy? Czyżby StarCraft 2 miał wyjść w 2010 r.?