Steampunkowe zrób to sam: zegarek

Zabawki steampunkowe są ładne, ale jedną z ich największych wad jest cena. Gadżety przygotowane przez specjalistów zwykle są koszmarnie drogie. Nie zawsze jednak posiadanie czegoś oryginalnego wiąże się z ogromnym kosztem. Samodzielnie zbudować możemy na całkiem ciekawe urządzonko przypominające zegarek. W jaki sposób?

Steampunkowe zrób to sam: zegarek
Paweł Żmuda

10.06.2010 16:30

Zabawki steampunkowe są ładne, ale jedną z ich największych wad jest cena. Gadżety przygotowane przez specjalistów zwykle są koszmarnie drogie. Nie zawsze jednak posiadanie czegoś oryginalnego wiąże się z ogromnym kosztem. Samodzielnie zbudować możemy na całkiem ciekawe urządzonko przypominające zegarek. W jaki sposób?

Sprzęt oparty na platformie Arduino pozwala nam między innymi na zabawę w gry, rysowanie oraz... odczuwanie temperatury przedmiotów dotykanych przez specjalne rękawice.

Arduino Watch: Biopunk Edition

Do przygotowania zestawu potrzebny jest między innymi trackball z BlackBerry, niewielki ekranik OLED wyświetlający obrazy w rozdzielczości 128x128 pikseli oraz bateria 3,7V oraz o pojemności 1000 mAh. Proces budowy sprzętu wymaga od nas zdobycia sporej liczby komponentów, oraz podstawowych umiejętności programistycznych, jednak całość została opisana w dość przystępnym poradniku na łamach instructables.com.

Skonstruowany przez nas wynalazek nie będzie należał może do najbardziej zaawansowanego sprzętu, ale i tak zrobi wrażenie na znajomych. A to też się liczy.

Źródło: hackedgadgets

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.