Strona główna Google a reklamy

Google dawno temu złożyło swoim użytkownikom obietnice, że nie będzie reklam na stronie głównej wyszukiwarki. Jeżeli zaś chodzi o stronę z wynikami wyszukiwania reklamy na niej będą dobrze oznaczone. To co widzimy ostatnio na głównej stronie Google jedyni uważają za złamanie tej obietnicy i doszukują się w tym jeszcze złej sytuacji finansowej.

Strona główna Google a reklamy
Łukasz Jasiński

Google dawno temu złożyło swoim użytkownikom obietnice, że nie będzie reklam na stronie głównej wyszukiwarki. Jeżeli zaś chodzi o stronę z wynikami wyszukiwania reklamy na niej będą dobrze oznaczone. To co widzimy ostatnio na głównej stronie Google jedyni uważają za złamanie tej obietnicy i doszukują się w tym jeszcze złej sytuacji finansowej.

Na głównej stronie Google pojawił się link i komunikat tej treści "Nowość! Telefon G1 jest już w sprzedaży". A dwa kliknięcia od tego jest już oficjalna strona Ery, gdzie możemy kupić ten telefon (ciekawe ile ona już zaliczyła odsłon). Czyżby to było złamanie obietnicy? Z jednej strony i tak i nie. Wiele razy widzieliśmy na stronie głównej wyszukiwarki informacje o nowych produktach Google jak GMail czy niedawno przeglądarka Chrome i nikt nie protestował. G1 to także produkt Google, tyle tylko że "materialny" i chętni mogą go kupić jedynie u odpowiednich partnerów, co więcej link na głównej stronie nie prowadzi bezpośrednio do strony Ery.

Przypomnijmy sobie jeszcze pierwsze wyszukiwarki sporo lat temu, które były obwieszone reklamami i zastanówmy się czy ta "reklama" Google tak bardzo nam przeszkadza, ale swoją drogą obietnica to obietnica.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.