Super Bowl XLIV - zwiastunowa nuda...

Rok temu z niecierpliwością czekałem na zwiastuny z Super Bowl, gdyż miało się ukazać kilka, na które sporo widzów czekało z niecierpliwością (m.in. nieodżałowany Transformers: Zemsta upadłych). Tym razem jakoś przeszły one bez echa. Co gorsza, z większości wiało straszliwą nudą, bo nie pokazano praktycznie nic nowego. Jeśli mimo tego macie ochotę, dalej we wpisie czeka na Was dziesięć krótkich trailerów.

Super Bowl XLIV - zwiastunowa nuda...
Ireneusz Podsobiński

Rok temu z niecierpliwością czekałem na zwiastuny z Super Bowl, gdyż miało się ukazać kilka, na które sporo widzów czekało z niecierpliwością (m.in. nieodżałowany Transformers: Zemsta upadłych). Tym razem jakoś przeszły one bez echa. Co gorsza, z większości wiało straszliwą nudą, bo nie pokazano praktycznie nic nowego. Jeśli mimo tego macie ochotę, dalej we wpisie czeka na Was dziesięć krótkich trailerów.

OSTATNI WŁADCA WIATRU - prezentowałem już wcześniej TUTAJ. Jeden z niewielu ciekawych, bo pokazywał coś autentycznie świeżego.

WYSPA TAJEMNIC

ROBIN HOOD

WILKOŁAK

WIZARDING WORLD OF HARRY POTTER - reklama tematycznego parku rozrywki

ALICJA W KRAINIE CZARÓW

KSIĄŻĘ PERSJI

OPĘTANI

BROOKLYN'S FINEST

PLAN B

Też macie wrażenie, że nie było to nic ciekawego? Praktycznie do wszystkich filmów ukazały się wcześniej pełne zwiastuny, więc trudno było nas czymkolwiek zaskoczyć. Udało się to tylko filmowi Shyamalana (przedtem był tylko teaser), spotowi Opętanych (twórcy mieli dobry pomysł, pomimo wyeksploatowanego już tematu) i poniekąd *Planowi B *(wcześniej stroniłem od nowego romansidła z Jennifer Lopez, a tu się uśmiałem). Reszcie zabrakło świeżości, sensownego konceptu, albo dodatkowych scen do prezentacji. Dziwne, że tak wiele tegorocznych premier obeszło się bez wzmianek, a skoncentrowano się na mocno już reklamowanych pozycjach. Ale co ja tam wiem o marketingu...

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.