Świetna reklama IE. Microsoft śmieje się z samego siebie! [wideo]

Trudno walczyć ze stereotypami. Przez lata utrwalił się wizerunek Internet Explorera jako najlepszego narzędzia służącego do pobrania przeglądarki internetowej. Microsoft postanowił zmierzyć się z tą opinią i robi to w całkiem niezłym stylu.

Reklama IE9 (Fot. YouTube.com)
Reklama IE9 (Fot. YouTube.com)
Łukasz Michalik

Trudno walczyć ze stereotypami. Przez lata utrwalił się wizerunek Internet Explorera jako najlepszego narzędzia służącego do pobrania przeglądarki internetowej. Microsoft postanowił zmierzyć się z tą opinią i robi to w całkiem niezłym stylu.

Marna jakość kolejnych wersji IE i agresywne kampanie reklamowe prowadzone początkowo przez Mozillę, a w ostatnich latach również przez Google’a (istnieje realna szansa, że jeszcze w tym roku Chrome trwale zajmie miejsce lidera) sprawiły, że dominujący niegdyś na rynku Internet Explorer stał się jedynie jedną z trzech najpopularniejszych przeglądarek.

Przez lata przeglądarka Microsoftu była synonimem tego, co w Sieci najgorsze – mało praktycznej, przestarzałej aplikacji, która do niezgodności ze standardami dorzucała gratis luki, przez co stawała się narzędziem pozwalającym - jak głosił stary dowcip - z komputera przeglądać Internet, a z Internetu zaglądać do komputera użytkownika.

Co, poza nazwą, łączy IE9 z najmocniej zakorzenioną w pamięci użytkowników, szóstą wersją przeglądarki? Zmieniło się na tyle dużo, że większość niepochlebnych opinii nie ma już racji bytu, pozostał jednak kiepski wizerunek. Microsoft postanowił to zmienić, udowadniając zarazem, że ma do siebie trochę dystansu.

BrowserYouLovedToHate.com
BrowserYouLovedToHate.com

Firma uruchomiła stronę BrowserYouLovedToHate.com, która próbuje rozprawić się ze stereotypem. Aby przekonać internautów do swojej przeglądarki, Microsoft nakręcił zaskakująco dobry, jak na tę firmę, klip reklamowy. Co o nim sądzicie?

The Browser You Loved To Hate | Internet Explorer

Źródło: Business Insider

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.