SztuczkiProducentow.pl. Nowy serwis broni praw konsumentów
„Sztuczki Producentów, czyli jak zarobić na ludzkiej niewiedzy” to na pozór dość zwyczajny blog. Warto mu się jednak bliżej przyjrzeć, choćby po to, żeby samemu nie dać się w przyszłości wykiwać.
„Sztuczki Producentów, czyli jak zarobić na ludzkiej niewiedzy” to na pozór dość zwyczajny blog. Warto mu się jednak bliżej przyjrzeć, choćby po to, żeby samemu nie dać się w przyszłości wykiwać.
Sztuczki Producentów wyglądają jak zwyczajny, mało ciekawy graficznie blog. Najciekawsza i najważniejsza jest jednak treść.
Blog, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się piętnowaniem sztuczek, jakie stosują producenci i dystrybutorzy, by nabrać naiwnych klientów. Porusza różne aspekty życia, zarówno techniczne (np. tekst o miernikach poziomu tuszu w drukarkach), jak i bardziej ogólne (tekst o szynce).
Zaletą wpisów jest duży poziom kompetencji. Owszem, są to notki internetowe ze wszystkimi typowymi wadami i zaletami. Czytając teksty, nie zauważyłem jednak rażących błędów merytorycznych.
Niestety, porad nie jest dużo (czemu nie można się dziwić - strona jest w Sieci dopiero od miesiąca). Mimo to warto rzucić okiem na te, które już tam są - po to, żeby samemu nie dać się zrobić w konia.
Jeśli Sztuczki się rozwiną (a wszystko na to wskazuje), a autorzy nadal będą wrzucać teksty na takim samym poziomie jak teraz, zapewne szybko staną się bardzo ciekawym miejscem w polskiej Sieci.
Niestety, autorzy tego typu witryn często tracą zapał po kilku miesiącach. Mam jednak nadzieję, że w tym przypadku będzie inaczej.
Źródło: Sztuczki producentów