SztuczkiProducentow.pl. Nowy serwis broni praw konsumentów

„Sztuczki Producentów, czyli jak zarobić na ludzkiej niewiedzy” to na pozór dość zwyczajny blog. Warto mu się jednak bliżej przyjrzeć, choćby po to, żeby samemu nie dać się w przyszłości wykiwać.

Manekiny (Fot. SXC)
Manekiny (Fot. SXC)
Przemysław Muszyński

„Sztuczki Producentów, czyli jak zarobić na ludzkiej niewiedzy” to na pozór dość zwyczajny blog. Warto mu się jednak bliżej przyjrzeć, choćby po to, żeby samemu nie dać się w przyszłości wykiwać.

Sztuczki Producentów wyglądają jak zwyczajny, mało ciekawy graficznie blog. Najciekawsza i najważniejsza jest jednak treść.

Blog, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się piętnowaniem sztuczek, jakie stosują producenci i dystrybutorzy, by nabrać naiwnych klientów. Porusza różne aspekty życia, zarówno techniczne (np. tekst o miernikach poziomu tuszu w drukarkach), jak i bardziej ogólne (tekst o szynce).

Zaletą wpisów jest duży poziom kompetencji. Owszem, są to notki internetowe ze wszystkimi typowymi wadami i zaletami. Czytając teksty, nie zauważyłem jednak rażących błędów merytorycznych.

Niestety, porad nie jest dużo (czemu nie można się dziwić - strona jest w Sieci dopiero od miesiąca). Mimo to warto rzucić okiem na te, które już tam są - po to, żeby samemu nie dać się zrobić w konia.

Jeśli Sztuczki się rozwiną (a wszystko na to wskazuje), a autorzy nadal będą wrzucać teksty na takim samym poziomie jak teraz, zapewne szybko staną się bardzo ciekawym miejscem w polskiej Sieci.

Niestety, autorzy tego typu witryn często tracą zapał po kilku miesiącach. Mam jednak nadzieję, że w tym przypadku będzie inaczej.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.