Tworzenie gier to procesor żmudny, trudny i czasochłonny. Wszystko odgrywa w nim bardzo ważną rolę od wyglądu bohaterów zaczynając. Zastanawialiście się kiedyś, jak na początku miały wyglądać postacie z waszych ulubionych tytułów? Mari Shimazaki przygotował ponad 100 różnych projektów Bayonetty. Zobaczcie, jak czarownica mogła wyglądać inaczej.
Tworzenie gier to procesor żmudny, trudny i czasochłonny. Wszystko odgrywa w nim bardzo ważną rolę od wyglądu bohaterów zaczynając. Zastanawialiście się kiedyś, jak na początku miały wyglądać postacie z waszych ulubionych tytułów? Mari Shimazaki przygotował ponad 100 różnych projektów Bayonetty. Zobaczcie, jak czarownica mogła wyglądać inaczej.
Teraz ma czarne włosy i okularki, ale były też wersję bez szkieł i z włosami w kolorze blond. Pomysłów było naprawdę sporo. Zapraszam do obejrzenia galerii. Jakaś Bayonetta podoba Wam się bardziej, niż ta, którą wybrano?
Źródło: Kotaku