Face lifting na wysokości 11300 stóp, czyli nowe spoty reklamowe Twittera
Od niedawna mieszkańcy Kraju Kwitnącej Wiśni mogą korzystać z mobilnego Twittera, ale to nie tylko oni otrzymali taką możliwość. Za pomocą telefonu komórkowego tweetować mogą także osoby mieszkające w Indiach. Specjalnie dla nich przygotowano bardzo ciekawą kampanię reklamową.
Od niedawna mieszkańcy Kraju Kwitnącej Wiśni mogą korzystać z mobilnego Twittera, ale to nie tylko oni otrzymali taką możliwość. Za pomocą telefonu komórkowego tweetować mogą także osoby mieszkające w Indiach. Specjalnie dla nich przygotowano bardzo ciekawą kampanię reklamową.
Firma telekomunikacyjna Airtel przygotowała spoty reklamowe, które mają skłonić nowe osoby do korzystania z Twittera. Wykorzystano w nich ekstremalne lub całkiem normalne chwile, o których ich bohaterowie chcą powiedzieć bliskim.
W jednym z filmów zobaczymy jak mężczyzna skacze ze spadochronem i uważa, że to świetna metoda na pozbycie się zmarszczek. ;) W kolejnym materiale dowiemy się o tym, że ktoś przejechał stopem 15 km dzięki swojemu kciukowi, a na końcu zobaczymy dziewczynę, której muzyka pomaga zapomnieć o nieszczęśliwej miłości.
Seria wygląda bardzo ciekawie, szkoda tylko, że składają się na nią jedynie trzy krótkie filmy. Tak czy owak trzeba przyznać, że Airtel świetnie wykonał swoją robotę. Z chęcią obejrzę więcej.
- Dzięki kciukowi przejechałem 15 km.
Hitch Hiker Video - Twitter on Airtel
- E-moll pomaga mi zapomnieć o byłym chłopaku.
Guitar Video - Twitter on Airtel
- Face lifting na wysokości 11300 stóp.
Sky Diver Video - Twitter on Airtel
Źródło: Labnol