Tego plakatu szybko zabraknie
Marketing Iron Mana 2 jest o tyle problematyczny, że zwiastuny są całkiem dobre, ale postery nudne i bez pomysłu. Całe szczęście w filmie występuje Scarlett Johansson, a kobieta bez wątpienia nadaje się do promocji. Na WonderCon, który odbędzie się 2 kwietnia w San Francisco, będą rozdawane specjalne plakaty z Black Widow. Przewiduję, że bardzo szybko ich zabraknie. Dlaczego? Przekonajcie się dalej we wpisie.
31.03.2010 10:39
Marketing Iron Mana 2 jest o tyle problematyczny, że zwiastuny są całkiem dobre, ale postery nudne i bez pomysłu. Całe szczęście w filmie występuje Scarlett Johansson, a kobieta bez wątpienia nadaje się do promocji. Na WonderCon, który odbędzie się 2 kwietnia w San Francisco, będą rozdawane specjalne plakaty z Black Widow. Przewiduję, że bardzo szybko ich zabraknie. Dlaczego? Przekonajcie się dalej we wpisie.
Na początek garść nudnych plakatów oficjalnych:
A teraz poster, który od początku powinien promować film:
Co tu dużo mówić, sam chciałbym mieć taką Black Widow powieszoną na drzwiach. Skoro jesteśmy przy tej postaci, w najnowszym spocie telewizyjnym w końcu mogła przemówić - co prawda to tylko jedno zdanie, ale lepszy rydz niż nic.
Przy okazji możecie zapoznać się ze Stark Expo, czyli wystawą szykowaną przez firmę Tony'ego Starka. To oczywiście wiralna strona, którą znajdziecie TUTAJ.
Film* Iron Man 2* wyreżyserował Jon Favreau. W rolach głównych występują Robert Downey Jr. (Tony Stark / Iron Man), Mickey Rourke (Ivan Vanko / Whiplash), Scarlett Johansson (Natasha Romanoff / Black Widow), Sam Rockwell (Justin Hammer), Gwyneth Paltrow (Pepper Potts), Don Cheadle (Pułkownik James ?Rhodey? Rhodes / War Machine), Samuel L. Jackson (Nick Fury) i Olivia Munn (Iron Maiden). Polska premiera* *zapowiedziana jest na 30 kwietnia 2010.
Foto: Comic Con, Impawards
Źródło: Comic Con