Telewizja 3D w USA za trzy lata. Będzie sukces?

Wiemy już jak technologia 3D przeznaczona dla kin domowych radzi sobie za wielką wodą obecnie. A co będzie za 3 lata?

Fot. na licencji CC Arnett Gill Flickr
Fot. na licencji CC Arnett Gill Flickr
Blomedia poleca

01.07.2010 12:02

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

[url=/images/2010/07/Fot.-na-licencji-CC-Arnett-Gill-Flickr.jpg]

Wiemy już jak technologia 3D przeznaczona dla kin domowych radzi sobie za wielką wodą obecnie[/url]. A co będzie za 3 lata?

Firma In-Stat przeprowadziła analizę rynku amerykańskiego pod kątem technologii 3D. Przewidywania są bardzo pozytywne. Według analityków w latach 2010-2011 sprzedaż paneli 3D wzrośnie o 231 procent podwajając ilość działających telewizorów 3D w tym regionie. W roku 2013 już co piąty telewizor kupowany w USA ma oferować wsparcie dla 3D.

Wysoka rozdzielczość wywołała falę aktywności niespotykanej na rynku amerykańskim od czasu wprowadzenia kolorowej telewizji - powiedziała Stephanie Ethier z In-Stat. Telewizja trójwymiarowa ma być kolejną, znaczącą innowacją dla domowego centrum rozrywki.

Z analizy dowiadujemy się także o sektorach rynku, które nie będą miały tyle szczęścia co panele 3D. Według raportu produkty takie jak odtwarzacze mp3, przenośne konsole do gier i komputery stacjonarne PC będą traciły na popularności w  latach 2012-2013.

Większym zainteresowaniem mają cieszyć się w USA telefony komórkowe z rozbudowanymi funkcjami i na przykład czytniki e-booków. Popularność tych ostatnich ma podobno w tym roku wzrosnąć dwukrotnie w stosunku do roku 2009.

Źródło: TechSfera

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.