Telewizja – główni gracze tracą popularność
Przytaczałem niedawno badanie TNS OBOP dotyczące preferencji telewizyjnych seniorów. A jak wygląda ogólna popularność największych graczy telewizyjnych w Polsce?
06.02.2011 08:39
Przytaczałem niedawno badanie TNS OBOP dotyczące preferencji telewizyjnych seniorów. A jak wygląda ogólna popularność największych graczy telewizyjnych w Polsce?
Spójrzcie na poniższe zestawienie i zwróćcie uwagę na wyniki z zeszłego roku. Praktycznie wszystkie stacje notują spadki.
Grupa ogólna 4+
- TVP1 - 20,3% udziałów w rynku (w styczniu 2010 było to 21,7%),
- TVP2 - 14,7% (15% rok temu),
- TVN - 15,6% (13,8% rok temu),
- Polsat - 12,8% (14,7% rok temu).
[cytat]W sumie główne telewizje miały w styczniu 61,4 proc. udziału w rynku (wobec 64,1 proc. w styczniu ub.r.) - dodaje Press.pl.[/cytat]
Grupa komercyjna (widzowie w wieku 16-49 lat)
- TVP1 - 16,5% (17,9% rok temu),
- Polsat - 14,7% (rok temu 15,9%),
- TVN - 14,7% (rok temu 14,9%),
- TVP2 - 13,4% (rok temu 13,8%).
Spadki niewielkie, ale ciekawe, że u wszystkich nadawców. Czyżby wpływ kryzysu?
Dane pochodzą z Nielsen Audience Measurement.
Źródło: Press.pl • Fot. Helga Weber Flickr