Telewizja – główni gracze tracą popularność

Telewizja – główni gracze tracą popularność
06.02.2011 08:39
Fot. Helga Weber Flickr
Fot. Helga Weber Flickr
Szymon Adamus
Szymon Adamus

Przytaczałem niedawno badanie TNS OBOP dotyczące preferencji telewizyjnych seniorów.  A jak wygląda ogólna popularność największych graczy telewizyjnych w Polsce?

Przytaczałem niedawno badanie TNS OBOP dotyczące preferencji telewizyjnych seniorów.  A jak wygląda ogólna popularność największych graczy telewizyjnych w Polsce?

Spójrzcie na poniższe zestawienie i zwróćcie uwagę na wyniki z zeszłego roku. Praktycznie wszystkie stacje notują spadki.

Grupa ogólna 4+

  • TVP1 - 20,3% udziałów w rynku (w styczniu 2010 było to 21,7%),
  • TVP2 - 14,7% (15% rok temu),
  • TVN - 15,6% (13,8% rok temu),
  • Polsat - 12,8% (14,7% rok temu).

[cytat]W sumie główne telewizje miały w styczniu 61,4 proc. udziału w rynku (wobec 64,1 proc. w styczniu ub.r.) - dodaje Press.pl.[/cytat]

Grupa komercyjna (widzowie w wieku 16-49 lat)

  • TVP1 - 16,5% (17,9% rok temu),
  • Polsat - 14,7% (rok temu 15,9%),
  • TVN - 14,7% (rok temu 14,9%),
  • TVP2 - 13,4% (rok temu 13,8%).

Spadki niewielkie, ale ciekawe, że u wszystkich nadawców. Czyżby wpływ kryzysu?

Dane pochodzą z Nielsen Audience Measurement.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)