Telewizja na kartę popularna

Telewizja na kartę popularna

telewizja-na-karte
telewizja-na-karte
Szymon Adamus
27.04.2009 11:30

Telewizja na kartę (TNK) idzie jak świeże bułeczki? Wydaje się, że tak. Według informacji Sat Kuriera na początku długiego weekendu (1 maja, ten piątek) z oferty tego nadawcy będzie korzystało już 200 000 widzów. Nieźle jak na 7 miesięcy na rynku.

Telewizja na kartę (TNK) idzie jak świeże bułeczki? Wydaje się, że tak. Według informacji Sat Kuriera na początku długiego weekendu (1 maja, ten piątek) z oferty tego nadawcy będzie korzystało już 200 000 widzów. Nieźle jak na 7 miesięcy na rynku.

We wspomnianym serwisie czytamy, że TNK zdobywa codziennie od 500 do 1000 nowych klientów. I to bez jakiejś powalającej kampanii reklamowej i promocji. Jak widać sama koncepcja telewizji na kartę jest wystarczająco ciekawa. Nie ma w tym w sumie nic dziwnego. Szczególnie patrząc na popularność podobnych usług w sektorze telefonii komórkowej. Kto by wybierał ofertę z długą, niezmienną umową, jeśli może mieć wygodę i swobodę zmiany operatora/nadawcy wedle własnego "widzimisię"?

Przydałaby się jeszcze jakaś konkurencja dla TNK i jednak odrobinę więcej promocji by przekonać ludzi do tego pomysłu. Wszystkim nam wyszłoby to na dobre.

Używacie telewizji na kartę?

Źródło: Sat KurierFot. TNK

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)