Telewizja na kartę popularna
Telewizja na kartę (TNK) idzie jak świeże bułeczki? Wydaje się, że tak. Według informacji Sat Kuriera na początku długiego weekendu (1 maja, ten piątek) z oferty tego nadawcy będzie korzystało już 200 000 widzów. Nieźle jak na 7 miesięcy na rynku.
27.04.2009 11:30
Telewizja na kartę (TNK) idzie jak świeże bułeczki? Wydaje się, że tak. Według informacji Sat Kuriera na początku długiego weekendu (1 maja, ten piątek) z oferty tego nadawcy będzie korzystało już 200 000 widzów. Nieźle jak na 7 miesięcy na rynku.
We wspomnianym serwisie czytamy, że TNK zdobywa codziennie od 500 do 1000 nowych klientów. I to bez jakiejś powalającej kampanii reklamowej i promocji. Jak widać sama koncepcja telewizji na kartę jest wystarczająco ciekawa. Nie ma w tym w sumie nic dziwnego. Szczególnie patrząc na popularność podobnych usług w sektorze telefonii komórkowej. Kto by wybierał ofertę z długą, niezmienną umową, jeśli może mieć wygodę i swobodę zmiany operatora/nadawcy wedle własnego "widzimisię"?
Przydałaby się jeszcze jakaś konkurencja dla TNK i jednak odrobinę więcej promocji by przekonać ludzi do tego pomysłu. Wszystkim nam wyszłoby to na dobre.
Używacie telewizji na kartę?
Źródło: Sat Kurier • Fot. TNK