To Acer AspireRevo czy Gateway QX2800? Nie wiem!

Pamiętacie jeszcze bardzo fajnego nettopa Acer AspireRevo? Było to chyba pierwsze urządzenie wykorzystujące platformę ION. Teraz przyszedł czas na jego nieco (czyt. sporo) lepszego brata, ale od... Gateway. Czy coś mnie ominęło?!

gateway-qx2800-nettop
gateway-qx2800-nettop
Damian

24.07.2009 | aktual.: 14.03.2022 12:05

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Pamiętacie jeszcze bardzo fajnego nettopa Acer AspireRevo? Było to chyba pierwsze urządzenie wykorzystujące platformę ION. Teraz przyszedł czas na jego nieco (czyt. sporo) lepszego brata, ale od... Gateway. Czy coś mnie ominęło?!

Ani ja, ani Wy! Nikt niczego nie ominął. Po prostu marka Gateway należy do... Acera. Proste prawda? A teraz powrót do urządzenia. Różnic między oboma komputerami nie ma wiele, ale te które są, są bardzo znaczące.

Przede wszystkim, w Gateway'u QX2800 wymieniono serce na dwurdzeniowego Atoma 330, która ma dać aż o 40% większą wydajność w porównaniu z AspireRevo. Po drugie, mózg jest bardziej pojemny i może teraz pomieścić nawet do 500GB. Niezły wynik, jak na nettopa.

Reszta to dokładnie ta sama bajka - GeForce 9400M, czytnik kart 4 w 1, WiFi, HDMI, sześć portów USB i Windows Vista Home Premium.

Zapomniałbym jeszcze dodać, że oba nettopy wyglądają identycznie, a cena nie jest jeszcze znana.

Źródło: Engadget

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
poradnikikomputerygadżety
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.