Twitter jednak z reklamami

Jeszcze kilka miesięcy temu, Biz Stone będący jednym z twórców Twittera, deklarował, że ten serwis mikroblogowy będzie pozbawiony irytującego elementu, jakim są reklamy. Niestety, okazuje się, że sytuacja zmieniła się i Twitter oficjalnie mówi "tak" dla reklam.

Twitter jednak z reklamami
Paweł Cebula

Jeszcze kilka miesięcy temu, Biz Stone będący jednym z twórców Twittera, deklarował, że ten serwis mikroblogowy będzie pozbawiony irytującego elementu, jakim są reklamy. Niestety, okazuje się, że sytuacja zmieniła się i Twitter oficjalnie mówi "tak" dla reklam.

Początkowo Biz Stone zapowiadał, że Twitter w końcu zacznie na siebie zarabiać, ale nie dzięki reklamom. Elementem przynoszącym zyski miało być oferowanie dodatkowych funkcji, które oczywiście byłyby odpłatne. Wydawało się, że sprawa jest przesądzona i użytkownicy korzystający z Twittera nie będą musieli oglądać reklam w trakcie "ćwierkania".

Od czwartku na Twitterze obowiązuje jednak nowy regulamin korzystania z serwisu. Osoby korzystające z tej platformy mikroblogowej wyrażają tym samym zgodę na nowe warunki. Przy okazji, Twitter otworzył się na reklamodawców, którzy mają szansę na dotarcie do ok. 50 milionów aktywnych użytkowników (liczba ta nie obejmuje osób korzystających z klientów Twittera).

Istnieje więc szansa, że Twitter wreszcie zacznie zarabiać pieniądze. Użytkownicy z reguły nie przepadają za reklamami, a więc w jakimś stopniu może to zaszkodzić wizerunkowi Twittera, jako prostego, przejrzystego serwisu pozbawionego reklam. Wiele jednak zależy od stopnia inwazyjności reklam - czy będą to dyskretne reklamy tekstowe, czy może animacje flash, albo pop-upy.

Źródło: Gazeta

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.