Twitter może zarabiać, ale nie ma czasu

Podczas konferencji The Web 2.0 Summit, która trwa aktualnie w San Francisco, swoją prezentację miał Evan Williams - współzałożyciel i szef Twittera (ostatnio pisaliśmy o jego nieruchomościach). Co ciekawego powiedział o tej platformie mikroblogowej i jej przyszłości?

Twitter może zarabiać, ale nie ma czasu
Krzysztof Bartnik

Podczas konferencji The Web 2.0 Summit, która trwa aktualnie w San Francisco, swoją prezentację miał Evan Williams - współzałożyciel i szef Twittera (ostatnio pisaliśmy o jego nieruchomościach). Co ciekawego powiedział o tej platformie mikroblogowej i jej przyszłości?

Na czym Twitter ma zarabiać? W Twitterze jest dużo pomysłów na generowanie przychodów, ale "97% wszystkich działań i prac koncentruje się wyłącznie na rozwijaniu serwisu" (cytat). Evan Williams nie boi się jednak o pieniądze, gdyż na Twitterze jest bardzo dużo popularnych marek czy firm, które pozwolą na wypracowanie solidnego obrotu.

Czy Twitter ciągle rośnie? W ciągu ostatnich miesięcy dynamiczny rozwój witryny wyhamował, ale coraz nowsze, wprowadzane właśnie rozwiązania pomogą rozwiązać ten problem.

O możliwym przejęciu serwisu: Według szefa, Twitter konsekwentnie realizuje swoją długoterminową strategię - nie chcą działać na zasadzie "urośnij i daj się sprzedać". Evan Williams nie czuje też potrzebny do szybkiego wyjścia z firmy za solidny zastrzyk gotówki (cash-out). Według niego Twitter nie sprawdziłby się jako część większej struktury.

O Facebooku: "świat jest na tyle duży, że pomieści Facebooka i Twittera".

O Google Wave: aplikacja jest świetna, ale Evan nie wie jeszcze czym się stanie (ciekawe czy Google wie:-)).

O producentach dodatków do Twittera: mogą spokojnie inwestować w tę platformę, są bardzo ważni dla ogólnego rozwoju serwisu.

Twitter na świecie: najwięcej użytkowników serwisu pochodzi z następujących krajów: USA, Wielka Brytania, Brazylia, Japonia i Indonezja.

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.