Twitter traci użytkowników w USA - czy to początek końca serwisu?

Przez ostatni rok liczba użytkowników Twittera w Stanach Zjednoczonych rosła w szybkim tempie, a jego twórcy zajmowali się wyłącznie usprawnianiem serwisu (na zarabianie pieniędzy nie mają czasu do dzisiaj). Wygląda na to, że dobre czasy dla tego serwisu powoli się kończą.

Twitter traci użytkowników w USA - czy to początek końca serwisu?
Krzysztof Bartnik

13.11.2009 09:40

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Przez ostatni rok liczba użytkowników Twittera w Stanach Zjednoczonych rosła w szybkim tempie, a jego twórcy zajmowali się wyłącznie usprawnianiem serwisu (na zarabianie pieniędzy nie mają czasu do dzisiaj). Wygląda na to, że dobre czasy dla tego serwisu powoli się kończą.

W październiku oglądalność opisywanej platformy mikroblogowej w Stanach Zjednoczonych spadła po raz pierwszy w historii. Szacunkowe dane firmy comScore mówią o spadku aż o 8% w porównaniu do września, co oznacza wynik na poziomie 19,2 miliona użytkowników (zamiast 20,9 miliona miesiąc wcześniej).

Oczywiście całkowity wzrost popularności Twittera ciągle jest imponujący, a na świecie używa go ponad 58 milionów osób. Czy jednak serwis stać by zacząć tracić oglądalność na swoim rodzimym rynku? Czym innym jest spowolnienie wzrostu, czym innym strata dotychczasowych użytkowników.

Brak nowych opcji i widocznego rozwoju serwisu z pewnością nie wpływa dobrze na jego popularność. Jeżeli pod tym względem nic w najbliższym czasie się nie zmieni, to Twittera czekają spore kłopoty. Chyba, że znów znajdzie się naiwny inwestor, który uwierzy, że firma która nie ma czasu zarabiać, wreszcie zacznie to robić...

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.