Tyle drzewek, ile sprzedanych skod
W ramach projektu "Drzewo za każdy sprzedany samochód", pracownicy Skody wskazują najlepsze miejsca do zasadzenia drzewek. Projekt jest realizowany od trzech lat i ma on oddać stosunek koncernu do ekologii oraz dać wyraz zaangażowania pracowników w inicjatywy społeczne.
Celem projektu jest wsparcie niekomercyjnego sadzenia drzew, zwłaszcza w miejscach zagrożonych erozją, osunięciami ziemi lub szkodnikami. Sadzonki zostaną rozmieszczone również wzdłuż ruchliwych ulic i na byłych wysypiskach śmieci.
W ramach projektu "Drzewo za każdy sprzedany samochód", pracownicy Skody wskazują najlepsze miejsca do zasadzenia drzewek. Projekt jest realizowany od trzech lat i ma on oddać stosunek koncernu do ekologii oraz dać wyraz zaangażowania pracowników w inicjatywy społeczne.
Celem projektu jest wsparcie niekomercyjnego sadzenia drzew, zwłaszcza w miejscach zagrożonych erozją, osunięciami ziemi lub szkodnikami. Sadzonki zostaną rozmieszczone również wzdłuż ruchliwych ulic i na byłych wysypiskach śmieci.
Pracownicy Skody pomagają wskazać najlepsze miejsca do zasadzenia 58 908 drzewek - jest to liczba, która odpowiada ilości samochodów marki sprzedanych w ub.roku na terenie Czech.
- Projekt sadzenia drzew wywołał ogromne zainteresowanie w regionach, w których działają nasze fabryki. Jesteśmy zachwyceni, że nasi pracownicy rozpropagowali projekt wśród tak wielu osób, w tym członków lokalnych rad. Wiele organizacji ochrony zwierzyny łownej i lasów chce posadzić "nasze" drzewa w zwierzyńcach i zagajnikach znajdujących się w złym stanie. Niektóre sadzonki zostaną użyte w celu polepszenia jakości zestawu odmian drzew w Karkonoszach, Górach Izerskich i na obszarze zwanym "Czeską Szwajcarią" - mówi Radek Spicar, kierownik ds. PR Skoda Auto a.s.
Źródło: komunalny.pl