Ufamy w to, co czytamy w Sieci - raport European Trusted Brands

Po raz dziesiąty, Reader's Digest opublikował wyniki badania European Trusted Brands. Jak zwykle sprawdzono przywiązanie do konkretnych marek w przeróżnych kategoriach, jednak z raportu wynika zdecydowanie bardziej interesujący nas wniosek. Okazuje się, że zaufanie Polaków do Internetu jest jednym z najwyższych w całej Europie. Przed nami znaleźli się tylko Czesi.

Fot. na licencji Creative Commons; Flickr.com/by Julia Manzerova
Fot. na licencji Creative Commons; Flickr.com/by Julia Manzerova
Paweł Żmuda

Po raz dziesiąty, Reader's Digest opublikował wyniki badania European Trusted Brands. Jak zwykle sprawdzono przywiązanie do konkretnych marek w przeróżnych kategoriach, jednak z raportu wynika zdecydowanie bardziej interesujący nas wniosek. Okazuje się, że zaufanie Polaków do Internetu jest jednym z najwyższych w całej Europie. Przed nami znaleźli się tylko Czesi.

Według Reader's Digest internetowi ufa aż 72% rodaków. W Czechach zaufanie do Sieci deklaruje 77% respondentów. Reszta mieszkańców Starego Kontynentu ufa internetowi jedynie 49%. Zestawiając wyniki z globalnym, europejskim wskaźnikiem wypadamy więc zadziwiającą dobrze.

Polacy pędzą w stronę nowoczesności. Aż 42% badanych uważa ją za najważniejszą cechę swojej osobowości. Warto zatrzymać się na chwilę i pomyśleć, czy nie zatraciliśmy się w pogoni za nowinkami technicznymi. Okazuje się przecież, że zaufanie do niusów przeczytanych na Pudelku przekracza nawet zaufanie do... małżeństwa (70%), czy Unii Europejskiej (58%).

Tylko jedno chyba nigdy się nie zmieni. Politycy budzą zaufanie jedynie u trzech procent rodaków.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.