Użytkownicy Yahoo! nie znają Twittera?

Użytkownicy Yahoo! nie znają Twittera?
01.12.2009 10:02
Użytkownicy Yahoo! nie znają Twittera?
Andrzej Biernacki
Andrzej Biernacki

W poniedziałek opublikowaliśmy listę dziesięciu najpopularniejszych fraz kluczowych w Bingu. Dziś podobne zestawienie zaprezentowało Yahoo!. Nie ma w nim Twittera, jest za to "Amerykański Idol".

W poniedziałek opublikowaliśmy listę dziesięciu najpopularniejszych fraz kluczowych w Bingu. Dziś podobne zestawienie zaprezentowało Yahoo!. Nie ma w nim Twittera, jest za to "Amerykański Idol".

Pełna lista prezentuje się tak:

  1. Michael Jackson
  1. Twilight
  1. WWE
  1. Megan Fox
  1. Britney Spears
  1. Naruto
  1. American Idol
  1. Kim Kardashian
  1. NASCAR
  1. RuneScape

Porównując oba rankingi łatwo można zauważyć różnice między użytkownikami Binga i Yahoo!. Ci pierwsi są najwyraźniej lepiej sytuowani (interesują się giełdą), bardziej świadomi ekologicznie (program Cash for Clunkers) i starsi (Patrick Swayze był idolem poprzedniego pokolenia).

Fani Yahoo! interesują się tymczasem wrestlingiem, tasiemcową mangą (Naruto, 220 odcinków), "Amerykańskim Idolem" i wyścigami samochodowymi serii NASCAR. Nie stronią od przeglądarkowych gier online (RuneScape).

Ranking mobilny Yahoo! wygląda podobnie. Ludzie szukają gier na komórki, informacji o takich artystkach jak Rihanna i Lady Gaga oraz dzwonków. Tylko specjalistyczne zestawienia (na przykład ekonomiczne) prezentują się lepiej.

Oprócz list Yahoo! i Binga w sieci pojawił się także ranking Google - niestety tylko dla Wysp Brytyjskich. Tutaj królowali Stephen Gately z Boyzone (zmarł w październiku), Susan Boyle i gwiazda "Big Brothera" Jade Goody. Oprócz tego do zestawienia trafił także Twitter.

Z podanych przez wyszukiwarki informacji wynika, że fani Binga są największymi geekami. Tuż za nimi plasują się użytkownicy Google. Najbardziej zacofani są internauci korzystający z Yahoo!. To akurat nie jest jednak zaskoczeniem.

Źródło: Mashable

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)