Użytkownicy Yahoo! nie znają Twittera?

W poniedziałek opublikowaliśmy listę dziesięciu najpopularniejszych fraz kluczowych w Bingu. Dziś podobne zestawienie zaprezentowało Yahoo!. Nie ma w nim Twittera, jest za to "Amerykański Idol".

Użytkownicy Yahoo! nie znają Twittera?
Andrzej Biernacki

W poniedziałek opublikowaliśmy listę dziesięciu najpopularniejszych fraz kluczowych w Bingu. Dziś podobne zestawienie zaprezentowało Yahoo!. Nie ma w nim Twittera, jest za to "Amerykański Idol".

Pełna lista prezentuje się tak:

  1. Michael Jackson
  1. Twilight
  1. WWE
  1. Megan Fox
  1. Britney Spears
  1. Naruto
  1. American Idol
  1. Kim Kardashian
  1. NASCAR
  1. RuneScape

Porównując oba rankingi łatwo można zauważyć różnice między użytkownikami Binga i Yahoo!. Ci pierwsi są najwyraźniej lepiej sytuowani (interesują się giełdą), bardziej świadomi ekologicznie (program Cash for Clunkers) i starsi (Patrick Swayze był idolem poprzedniego pokolenia).

Fani Yahoo! interesują się tymczasem wrestlingiem, tasiemcową mangą (Naruto, 220 odcinków), "Amerykańskim Idolem" i wyścigami samochodowymi serii NASCAR. Nie stronią od przeglądarkowych gier online (RuneScape).

Ranking mobilny Yahoo! wygląda podobnie. Ludzie szukają gier na komórki, informacji o takich artystkach jak Rihanna i Lady Gaga oraz dzwonków. Tylko specjalistyczne zestawienia (na przykład ekonomiczne) prezentują się lepiej.

Oprócz list Yahoo! i Binga w sieci pojawił się także ranking Google - niestety tylko dla Wysp Brytyjskich. Tutaj królowali Stephen Gately z Boyzone (zmarł w październiku), Susan Boyle i gwiazda "Big Brothera" Jade Goody. Oprócz tego do zestawienia trafił także Twitter.

Z podanych przez wyszukiwarki informacji wynika, że fani Binga są największymi geekami. Tuż za nimi plasują się użytkownicy Google. Najbardziej zacofani są internauci korzystający z Yahoo!. To akurat nie jest jednak zaskoczeniem.

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.