VIII edycja MobilityTrends wyłoni najlepsze rozwiązania technologiczne 2017 roku

Już po raz ósmy rusza głosowanie w prestiżowym plebiscycie MobilityTrends, mającym na celu wyłonienie produktów i usług w dziedzinie IT oraz Telecom, które wyróżniły się w minionym roku. Konsumenci mogą oddawać głosy na ulubione nowinki technologiczne, które miały premierę w 2017 roku, do 22 stycznia na www.ankieta.mobilitytrends.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali Mobility Trends, która stanowi największe wydarzenie podsumowujące rok w branży technologicznej.

VIII edycja MobilityTrends  wyłoni najlepsze rozwiązania technologiczne 2017 roku
Bolesław Breczko

Mobility Trends to cykliczne wydarzenie organizowane od 2010 roku przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu „Mobility”. Celem plebiscytu jest docenienie firm z branży nowych technologii, które wyróżniły się jakością i innowacyjnością oraz zyskały zaufanie konsumentów. To również szansa na podsumowanie dynamicznie zmieniających się trendów technologicznych oraz skonfrontowanie ich z opinią użytkowników. Zgłaszanie produktów i usług do ankiety jest bezpłatne, dzięki czemu udział w plebiscycie mogą wziąć wszystkie firmy z branży. W tegorocznej edycji na liście do głosowania znów pojawiło się kilkaset pozycji. Wszyscy, którzy oddadzą głosy na swoich faworytów, będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym przewidziano cenne nagrody od znanych marek z branży technologicznej, m.in. słuchawki gamingowe, laptopy i tablety. Laureaci plebiscytu zostaną uhonorowani statuetką Złoty Bell, upamiętniającą Alexandra Grahama Bella – wynalazcę telefonu.

Obraz
© Mobility Trends

– Z roku na rok do konkursu Mobility Trends zgłaszanych jest coraz więcej projektów. Rosnąca popularność plebiscytu bardzo nas cieszy. Ten rynek wciąż się zmienia i ewoluuje, dlatego każda edycja Mobility Trends różni się od poprzedniej. W mojej ocenie zawsze jednak najciekawszą kategorią jest „Innowacja”. To ona pobudza rynek i może wyróżnić daną markę. Wyścig dużych korporacji i start-upów odbywa się właśnie o innowacyjność. Długo zastanawialiśmy się nad kategorią związaną z technologiami wspierającymi ochronę zdrowia. Początkowo myśleliśmy o telemedycynie, która stanowi jeden z nowszych trendów, ale chociaż coraz więcej firm w nią inwestuje, w Polsce to wciąż raczkująca dziedzina. Ostatecznie postawiliśmy więc na lepiej rozwiniętą kategorię „Technologia healthcare”. Przez ostatni rok zauważyliśmy też duże postępy w rozwiązaniach Smart Home i pojazdach elektrycznych, do których w mojej ocenie należał rok 2017 – mówi Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA Group.

Obraz
© Mobility Trends

Nagrody za 2017 rok zostaną wręczone w 23 kategoriach. W 18 kategoriach laureatów wybiorą konsumenci, którzy do 22 stycznia zagłosują na www.ankieta.mobilitytrends.pl. Dodatkowo kapituła konkursowa złożona z dziennikarzy zajmujących się nowymi technologiami przyzna nagrody w 5 kategoriach: Producent roku 2017, Operator roku 2017, Dystrybutor roku 2017, Polska Firma roku 2017, Człowiek roku 2017.

Kategorie konsumenckie:

  1. Smartfon roku 2017
  1. Notebook roku 2017
  1. Tablet roku 2017
  1. Gadżet roku 2017
  1. Akcesorium roku 2017
  1. Mobilna aplikacja B2B roku 2017
  1. Mobilna aplikacja B2C roku 2017
  1. Nawigacja roku 2017
  1. Mobilne płatności roku 2017
  1. Technologiczne auto roku 2017
  1. Technologia healthcare roku 2017
  1. Sportowy gadżet roku 2017
  1. Smart home roku 2017
  1. Innowacja roku 2017
  1. Internet mobilny roku 2017
  1. Oferta operatorska B2B roku 2017
  1. Oferta operatorska B2C roku 2017
  1. Mobilna Gra roku 2017
Obraz
© Mobility Trends

Sponsorem głównym Gali Mobility Trends jest firma Samsung

Sponsorzy: DGM, MyPhone, TelForceOne, Hammer, LG, Blaupunkt, 4 PUBLICITY, Technikalia.pl

Partnerzy: Sony, Mio, Hama, Play, Maxcom, SanDisk, Świat Telefonów, MyScreen Protector

Patronat honorowy: Urząd Komunikacji Elektronicznej

Oficjalni patroni medialni: WP, Antyradio, City Board, Komórkomania, Mobility, Mobilitynews.pl, Technikalia.tv

Patroni medialni: Telix, Pan Gadżet, Mobirank, e-biznes, TechOn, BrandsIT, BeautySHOW

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.