Volkswagen atakuje reklamami audio... w gazecie! [wideo]

Wszyscy dobrze znamy nachalne dźwiękowe reklamy, które pojawiają się na najpopularniejszych portalach internetowych. Znienawidzona forma promocji w Sieci to dopiero początek. Teraz nadszedł czas na reklamy dźwiękowe w gazetach. Szlaki przeciera Volkswagen...

fot. na lic. CC, flickr.com/by Jakob Montrasio
fot. na lic. CC, flickr.com/by Jakob Montrasio
Paweł Żmuda

21.09.2010 21:00

Wszyscy dobrze znamy nachalne dźwiękowe reklamy, które pojawiają się na najpopularniejszych portalach internetowych. Znienawidzona forma promocji w Sieci to dopiero początek. Teraz nadszedł czas na reklamy dźwiękowe w gazetach. Szlaki przeciera Volkswagen...

Jako króliki doświadczalne posłużyli czytelnicy "The Times of India". Na ostatniej stronie wydania popularnej gazety pojawiła się ogromna reklama nowego modelu Vento. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że... po otwarciu gazety czytelnika atakował głos lektora. Popatrzmy na wideo prezentujące działanie tej niezwykłej reklamy:

Nie wiadomo, jak na gadającą reklamę zareagowali czytelnicy Times of India, jednak wygląda na to, że nawet potencjalny spadek sprzedaży został wkalkulowany w koszta. W czasach, gdy prasa systematycznie traci czytelników, reklamodawcy muszą uciekać się do niekonwencjonalnych sposobów dotarcia do tych, którzy do porannej kawy serwują sobie szelest stron, a nie czytnik RSS-ów.

Miejmy jednak nadzieję, że kopiowanie najgorszych wzorców znanych z Internetu skończy się równie gwałtownie, jak się zaczęło. Nie tędy droga.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.