Warner Bros reklamuje Harry'ego Pottera za pomocą Gadu-Gadu

Warner Bros reklamuje Harry'ego Pottera za pomocą Gadu-Gadu

Fot. Warner Bros
Fot. Warner Bros
Andrzej Biernacki
20.07.2009 14:56

Od poniedziałku użytkownicy Gadu-Gadu mogą robić psikusy swoim znajomym i zmieniać im - bez ich wiedzy - opisy statusów. Jest to elementem kampanii reklamowej przed premierą filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi".

Od poniedziałku użytkownicy Gadu-Gadu mogą robić psikusy swoim znajomym i zmieniać im - bez ich wiedzy - opisy statusów. Jest to elementem kampanii reklamowej przed premierą filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi".

Aby zmienić opis trzeba najpierw dodać Harry'ego Pottera do listy kontaktów (numer 240709) i rozpocząć rozmowę - rzucić odpowiednie zaklęcie i podać numer GG "ofiary". Aby czar się udał taka osoba również musi posiadać na swojej liście kontaktów magiczny numer 240709. Akcja potrwa do 25 lipca.

Kampania reklamowa jest bez wątpienia bardzo pomysłowa. Każda osoba biorąc udział w zabawie wie na co się pisze i jest przygotowana na odgórną zmianę opisu. Z drugiej strony nikt nie może zmienić statusu komuś zupełnie niezainteresowanemu.

Do tego dochodzi również tradycyjna akcja banerowa w serwisie MojaGeneracja.pl. Po kliknięciu w link internauta jest przenoszony do oficjalnego serwisu Harry'ego Pottera - witryna jest oczywiście pięknie wykonana, ale ładuje się długo (około 60 sekund na 2-megabitowym łączu) i jest uboga w treść.

Źródło: Gazeta.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)