Wii vs Xbox 360 - porównanie grafiki w Dead Rising
To, że Wii pod względem technicznym jest najsłabszą z konsol obecnej generacji wiadomo nie od dziś. Nie zmieni tego fakt, że John Carmack wypowiedział się pozytywnie o możliwościach sprzętu od wielkiego N. Najbardziej boli oczywiście brak możliwości obsługi wysokich rozdzielczości. Co oznacza to w praktyce? Obejrzyjcie porównanie dwóch wersji Dead Rising na Xbox'a 360 i Wii.
To, że Wii pod względem technicznym jest najsłabszą z konsol obecnej generacji wiadomo nie od dziś. Nie zmieni tego fakt, że John Carmack wypowiedział się pozytywnie o możliwościach sprzętu od wielkiego N. Najbardziej boli oczywiście brak możliwości obsługi wysokich rozdzielczości. Co oznacza to w praktyce? Obejrzyjcie porównanie dwóch wersji Dead Rising na Xbox'a 360 i Wii.
Zestawienie przygotował serwis gametrailers, więc oczywiście jest dostępna wersja HD tutaj.
Po wersji na Xbox'a 360 widać, że tytuł już się troszkę zestarzał. W końcu to jedna z pierwszych gier na konsolkę Microsoftu.
- Dead Rising* nadal potrafi zaimponować ilością wyświetlanych jednocześnie żywych trupów. I to chyba jest największy mankament wersji na Wii. Mniejszą rozdzielczość dałoby radę jeszcze jakoś przetrawić, ale brak setek zombie... Małą rekompensatą jest możliwość machania wiilotem.
Jak myślicie ma jakiś sens przenoszenie gry na słabszą sprzętowo konsolę tak długo po premierze?
Jak dla mnie troszkę mija się to z celem. *Dead Rising *zdecydowanie nie jest grą dla casuali. Kto chciał zagrać już pewnie spróbował na maszynce Microsoftu. Większość graczy trzyma w końcu Wii jako drugą konsolę, coś zupełnie z innej beczki. Casuale z kolei raczej na tytuł się nie skuszą. Chociaż mogę być w błędzie. W końcu kto nie chciałby odrąbać paru martwych kończyn?
Źródło: gametrailers • Dead Rising