Wizytówki i reklamy laserowo wypalane na powierzchni liści

Wizytówki i reklamy laserowo wypalane na powierzchni liści
Wizytówki i reklamy laserowo wypalane na powierzchni liści
Marek Maruszczak

02.08.2009 22:00, aktual.: 14.03.2022 11:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Opisywaliśmy już interesujące projekty wizytówek. Jednak w tym konkretnym przypadku można powiedzieć o znalezieniu całkiem nowego medium reklamowego.

Opisywaliśmy już interesujące projekty wizytówek. Jednak w tym konkretnym przypadku można powiedzieć o znalezieniu całkiem nowego medium reklamowego.

Rozrzucenie setek lub tysięcy liści z laserowo wypaloną reklamą lub wizytówką, nie będzie miało wpływu na środowisko naturalne. Do tego informacja może pozostać niewidoczna, jeżeli nie podniesiemy liścia i nie spojrzymy na niego pod światło.

Obraz

Druga sprawa to wygląd wizytówek. Liście prezentują się po prostu świetnie. Dodatkowo budzą pozytywne odczucia, co jest ważne zarówno przy projektowaniu wizytówki jak i reklamy.

„Zmodyfikowane” liście są dziełem firmy Tatil Design. Zdobyły już kilka nagród w tym brązowy medal na International Design Excellence Awards in Eco Design w 2009.

Nie miałbym nic przeciwko gdyby papierowe reklamówki walające się po ulicach i chodnikach zamieniły się na wielokolorowe liście. Nawet jeżeli reklamowałyby dokładnie to samo.[block position="inside"]3793[/block]

Źródło: Inhabitat

Źródło artykułu:WP Gadżetomania