Wymagania Oculus Rift rosną: potrzebne będą 4 porty USB. Po co?

Wymagania sprzętowe Oculus Rift się zmieniają. Zaskakuje także tak pozornie nieistotna kwestia, jaką jest ilość portów USB.

Wymagania Oculus Rift rosną: potrzebne będą 4 porty USB. Po co?
Juliusz Czarnecki

Zaktualizowano wymagania sprzętowe Oculus Rift. Jak zauważył jeden z użytkowników Reddita, twórcy wprowadzili poprawkę przy liczbie portów USB. Wcześniej Oculus Rift potrzebował do działania dwóch portów USB 3.0. Teraz już wymagane są trzy porty USB 3.0 i jeden USB 2.0. Mogłoby się wydawać, że porty USB to najmniejszy problem przy dość wysokich wymaganiach sprzętowych Oculus Rift, a tymczasem pewnie spora część będzie musiała coś odłączyć, żeby Oculus Rift działał poprawnie.

Choć Palmer Luckey z Oculusa uspokaja: chodzi o to, by jednocześnie można było podłączyć Oculus Touch i pada od Xboksa One, który będzie dołączany do Oculus Rift. A to oznacza, że jeśli nie zamierzamy korzystać z któregoś z tych kontrolerów, to wystarczą trzy porty USB. Oculus podaje takie liczby, bo takie rozwiązanie będzie najwygodniejsze dla użytkowników Oculus Rift, wszak uniknie się żonglowania kontrolerami. Ale to wcale nie oznacza, że wszystkie cztery porty będą musiały być wykorzystane.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.