Wymagania Oculus Rift rosną: potrzebne będą 4 porty USB. Po co?

Wymagania Oculus Rift rosną: potrzebne będą 4 porty USB. Po co?

Wymagania Oculus Rift rosną: potrzebne będą 4 porty USB. Po co?
Juliusz Czarnecki
19.12.2015 11:50

Wymagania sprzętowe Oculus Rift się zmieniają. Zaskakuje także tak pozornie nieistotna kwestia, jaką jest ilość portów USB.

Zaktualizowano wymagania sprzętowe Oculus Rift. Jak zauważył jeden z użytkowników Reddita, twórcy wprowadzili poprawkę przy liczbie portów USB. Wcześniej Oculus Rift potrzebował do działania dwóch portów USB 3.0. Teraz już wymagane są trzy porty USB 3.0 i jeden USB 2.0. Mogłoby się wydawać, że porty USB to najmniejszy problem przy dość wysokich wymaganiach sprzętowych Oculus Rift, a tymczasem pewnie spora część będzie musiała coś odłączyć, żeby Oculus Rift działał poprawnie.

Choć Palmer Luckey z Oculusa uspokaja: chodzi o to, by jednocześnie można było podłączyć Oculus Touch i pada od Xboksa One, który będzie dołączany do Oculus Rift. A to oznacza, że jeśli nie zamierzamy korzystać z któregoś z tych kontrolerów, to wystarczą trzy porty USB. Oculus podaje takie liczby, bo takie rozwiązanie będzie najwygodniejsze dla użytkowników Oculus Rift, wszak uniknie się żonglowania kontrolerami. Ale to wcale nie oznacza, że wszystkie cztery porty będą musiały być wykorzystane.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)