Yahoo! chciałoby zagościć w Polsce na stałe, ale kryzys to utrudnia

Na początku czerwca informowaliśmy Was o tym, że Yahoo! zamierza nieco powalczyć na polskim rynku. Co zmieniło się od tamtego czasu?

Paweł Cebula

14.11.2008 16:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na początku czerwca informowaliśmy Was o tym, że Yahoo! zamierza nieco powalczyć na polskim rynku. Co zmieniło się od tamtego czasu?

Można powiedzieć, że niewiele. W wywiadzie z Marvinem Liao (dyrektor działu rozwoju sprzedaży w Yahoo!) można dowiedzieć się nieco więcej, na temat rozszerzania działalności giganta o kolejne rynki.

Marvin Liao mówi, że Yahoo jest świadome tego, jak trudnym rynkiem jest Polska. Zadomowienie się tutaj nie należy do najprostszych rzeczy. Cały czas trwa obserwacja i poznawanie specyfiki mniej rozwiniętych (jeżeli chodzi o Internet) rynków takich Polska, Rosja, Turcja, czy Rumunia.

Aktualnie najbardziej obiecującym rynkiem dla Yahoo jest właśnie Rumunia, z racji tego, że istnieje znacznie większe prawdopodobieństwo przyjęcia się różnych usług, z powodu mniejszego przywiązania do lokalnych marek.

Prawdopodobnie do czasu uspokojenia się światowego kryzysu - a także wyklarowania sytuacji wewnętrznej Yahoo - nie mamy co liczyć na jakieś poważniejsze kroki ze strony tego internetowego giganta.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.