YouTube wprowadza pełnowymiarowe audycje TV
Po kilku miesiącach eksperymentowania z długimi nagraniami, YouTube ogłosiła, że dołącza do swojej oferty pełne odcinki niektórych audycji z oferty CBS.
Po kilku miesiącach eksperymentowania z długimi nagraniami, YouTube ogłosiła, że dołącza do swojej oferty pełne odcinki niektórych audycji z oferty CBS.
Google dogadało się z CBS i będzie oferować pełne odcinki takich seriali jak “Dexter,” “Beverly Hills, 90210” i “Star Trek”. Nagrania z audycjami będą zawierać reklamy, na których Google ma nadzieję zarobić. Tym samym YouTube zamierza konkurować z serwisem NBC - Hulu.
Już na starcie YouTube ma przewagę nad konkurentem. Hulu może pochwalić się stoma milionami obejrzanych filmów w ciągu miesiąca, podczas gdy YouTube to aż pięć miliardów odtworzeń.
Wielka liczba użytkowników YouTube tworzy potencjał finansowy, którego Google jak dotąd nie może dobrze wykorzystać. W obliczu kryzysu ekonomicznego nie dziwi fakt, że Google wprowadza reklamy gdzie tylko może. Tym razem jednak mamy szansę zyskać na tym i my.
Źródło: mashable