Z YouTube do profesjonalnej wytwórni w kilka tygodni [wideo]
Greyson Chance rozpoczął swoją oszałamiającą karierę poprzez krótki klip na YouTube. Wideo z występem chłopaka wykonującego cover hitu Lady Gagi - Paparazzi, obejrzały już blisko 22 miliony osób. Chłopcem szybko zainteresowała się Ellen Degeneres, prowadząca popularny telewizyjny talk-show. Teraz Greyson stanie przed prawdziwą życiową szansą - zaoferowano mu kontrakt z prawdziwą wytwórnią.
27.05.2010 16:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Greyson Chance rozpoczął swoją oszałamiającą karierę poprzez krótki klip na YouTube. Wideo z występem chłopaka wykonującego cover hitu Lady Gagi - Paparazzi, obejrzały już blisko 22 miliony osób. Chłopcem szybko zainteresowała się Ellen Degeneres, prowadząca popularny telewizyjny talk-show. Teraz Greyson stanie przed prawdziwą życiową szansą - zaoferowano mu kontrakt z prawdziwą wytwórnią.
Chance pojawił się w The Ellen Degeneres Show dwa tygodnie temu. Podczas swojego występu miał nawet możliwość krótkiej rozmowy z kontrowersyjną królową muzyki pop - GaGą. Teraz, chłopak wystąpił u Ellen po raz kolejny. Zaprezentował swoją własną kompozycję "Broken Hearts" i... dostał czek na 10 tysięcy dolarów oraz... zaproszenie do nowej wytwórni płytowej.
"Zainspirowałeś mnie i postanowiłam uruchomić własną wytwórnię. Będziesz moim pierwszym artystą", powiedziała prowadząca.
Dzięki popularnej witrynie YouTube w ciągu kilku godzin możemy zaprezentować się światu. Wystarczy podejść do tego odpowiednio profesjonalnie, a sukces przyjdzie szybciej niż można się tego spodziewać. Ciekawe kiedy nasi internetowi celebryci zostaną zauważeni przez show-biznes. Udziału Gracjana Roztockiego w reklamie Media Markt raczej nie można zaliczyć do sukcesów.
Źródło: Mashable