Zawirusowany przez strony tematyczne
Wiralny marketing to w dzisiejszych czasach nic nowego - wystarczy sobie przypomnieć jak rok temu na każdym kroku byliśmy bombardowani takimi wynalazkami w przypadku Mrocznego rycerza. Nie wszystkie strony są ciekawe, ale ostatnio ukazały się trzy, które zasługują na uwagę - przede wszystkim pomysłem, jak również interesującą zawartością. Sprawdźcie dalej we wpisie, co przygotowali dla Was marketingowcy od filmów Terminator: Ocaelenie, Surrogates i 2012.
Wiralny marketing to w dzisiejszych czasach nic nowego - wystarczy sobie przypomnieć jak rok temu na każdym kroku byliśmy bombardowani takimi wynalazkami w przypadku Mrocznego rycerza. Nie wszystkie strony są ciekawe, ale ostatnio ukazały się trzy, które zasługują na uwagę - przede wszystkim pomysłem, jak również interesującą zawartością. Sprawdźcie dalej we wpisie, co przygotowali dla Was marketingowcy od filmów Terminator: Ocaelenie, Surrogates i 2012.
Na stronie Skynet Research możecie sprawdzić, jakie projekty robotów przygotowała firma Skynet. Oczywiście żaden z nich nie znajdzie się w filmie, ale ciekawie wiedzieć, co by mogło nam ułatwić życie, gdyby nie nastąpił Dzień Sądu.
Na stronie Choose Your Surrogate możecie stworzyć własnego zastępczego androida, jak również udać się w trójwymariową wycieczkę po firmie Virtual Self Industries.
The Institute for Human Continuity to instytucja, która ma zapewnić przetrwanie rasy ludzkiej po roku 2012. Sprawdź jakie są scenariusze katastrof, a nawet weź udział w loterii, która daje każdemu mieszkańcowi Ziemi równą szansę na przetrwanie.
Foto: Dual Digital
Źródło: Coming Soon