Złożyłeś reklamację w Plusie? Rekompensata może Cię zadziwić

Nikt nie jest idealny i każdemu może zdarzyć się pomyłka. Warto jednak zwrócić uwagę na to, w jaki sposób firmy traktują swoje błędy. Czy reakcja Plusa na reklamację dobrze świadczy o podejściu dla klientów?

Telefony Blackberry (Fot. Flickr/Honou/Lic. CC by)
Telefony Blackberry (Fot. Flickr/Honou/Lic. CC by)
Łukasz Michalik

26.01.2011 16:39

Nikt nie jest idealny i każdemu może zdarzyć się pomyłka. Warto jednak zwrócić uwagę na to, w jaki sposób firmy traktują swoje błędy. Czy reakcja Plusa na reklamację dobrze świadczy o podejściu dla klientów?

Ciekawą sprawę opisuje jeden z użytkowników Wykopu. Jako klient sieci Plus, dezaktywował transfer danych, włączając za to BlackBerry Internet Service. Wyłączone zostały również wszelkie usługi wymagające połączeń z Siecią.

Mimo tego okazało się, że Plus zaczął naliczać transfer WAP. Zirytowany klient złożył reklamację, którą Plus GSM rozpatrzył pozytywnie.

Pozytywne rozpatrzenie reklamacji nie gwarantuje jednak, że klient będzie zadowolony. Jak było tym razem? Plus zaproponował jednorazowy rabat w wysokości… złotówki, czyli 1,23 zł brutto.

Odpowiedź na reklamację (Fot. Wykop.pl)
Odpowiedź na reklamację (Fot. Wykop.pl)

Wprawdzie klient opisujący całą sytuację nie podał, jakie straty poniósł z tytułu nieprawidłowo naliczonego transferu, jednak 1,23 zł rabatu wydaje się kwotą dość kuriozalną - zwłaszcza dla osoby płacącej miesięczne rachunki w wysokości około 170 zł.

Uważacie, że takie rekompensaty mają w ogóle sens? Sądzę, że klient, któremu po wymianie pism reklamacyjnych przyznano złotówkę rabatu, wolałby raczej sensowne przeprosiny niż upust w śmiesznej wysokości.

Źródło: Wykop

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.