Złożyłeś reklamację w Plusie? Rekompensata może Cię zadziwić
Nikt nie jest idealny i każdemu może zdarzyć się pomyłka. Warto jednak zwrócić uwagę na to, w jaki sposób firmy traktują swoje błędy. Czy reakcja Plusa na reklamację dobrze świadczy o podejściu dla klientów?
Nikt nie jest idealny i każdemu może zdarzyć się pomyłka. Warto jednak zwrócić uwagę na to, w jaki sposób firmy traktują swoje błędy. Czy reakcja Plusa na reklamację dobrze świadczy o podejściu dla klientów?
Ciekawą sprawę opisuje jeden z użytkowników Wykopu. Jako klient sieci Plus, dezaktywował transfer danych, włączając za to BlackBerry Internet Service. Wyłączone zostały również wszelkie usługi wymagające połączeń z Siecią.
Mimo tego okazało się, że Plus zaczął naliczać transfer WAP. Zirytowany klient złożył reklamację, którą Plus GSM rozpatrzył pozytywnie.
Pozytywne rozpatrzenie reklamacji nie gwarantuje jednak, że klient będzie zadowolony. Jak było tym razem? Plus zaproponował jednorazowy rabat w wysokości… złotówki, czyli 1,23 zł brutto.
Wprawdzie klient opisujący całą sytuację nie podał, jakie straty poniósł z tytułu nieprawidłowo naliczonego transferu, jednak 1,23 zł rabatu wydaje się kwotą dość kuriozalną - zwłaszcza dla osoby płacącej miesięczne rachunki w wysokości około 170 zł.
Uważacie, że takie rekompensaty mają w ogóle sens? Sądzę, że klient, któremu po wymianie pism reklamacyjnych przyznano złotówkę rabatu, wolałby raczej sensowne przeprosiny niż upust w śmiesznej wysokości.
Źródło: Wykop