Budowlana „Incepcja”. Ile dźwigów podnoszących dźwigi może podnieść dźwig?

Są produkty, które ze względu na ich specyfikę i wąską grupę odbiorców trudno wyobrazić sobie w tradycyjnych reklamach. Reklama jest jednak dźwignią handlu, więc własne klipy promocyjne tworzą również producenci ciężkiego sprzętu. Na nietypowy pomysł pokazania swoich maszyn w akcji wpadła firma Liebherr.
Liebherr to niemiecki producent ciężkiego sprzętu. Kilka lat temu firma zasłynęła skonstruowaniem największej wywrotki świata – pojazdu Liebherr T 282B. Samochód o wielkości domu jednorodzinnego, mogący zabrać ponad 360 ton ładunku, to tylko wąski wycinek oferty (w tym artykule znajdziecie inne gigantyczne maszyny).
Manhattan Stealth Touch Mouse – cicha mysz dotykowa [test]
Poza maszynami górniczymi, gigantycznymi koparkami czy sprzętem AGD Liebherr oferuje również dźwigi. Jak w atrakcyjny sposób pokazać taki sprzęt?
Zobacz również: Lodówka z Androidem
W latach 90. sprawa byłaby prosta – wystarczyło zrobić plakat albo kalendarz ze zdjęciami, w którym na tle dźwigu prężyłaby się jakaś skąpo ubrana pani w obowiązkowym kasku ochronnym. Estetyka rodem z „Kilera” jest już jednak reliktem minionej epoki. Liebherr wyszedł ze słusznego założenia, że w ramach reklamy warto pokazać coś lepiej pasującego do współczesności, co z całą pewnością stanie się viralem.
Gaikai i Samsung – na nowych TV można grać w Crysisa 2
Efektem jest niezwykłe nagranie, pokazujące ciężki sprzęt niemieckiej firmy w działaniu. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zamiast podnosić różne ładunki, dźwigi są podnoszone przez coraz większe maszyny. Efekt jest znakomity – zobaczcie sami:
Źródło: Oh Gizmo
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze