70 mln użytkowników gogli VR do końca 2017 roku. Możliwe?

Gogle VR trafią w najbliższym czasie aż do 70 mln ludzi - przewiduje firma Superdata. Wirtualna rzeczywistość nie będzie jednak promowana przez Oculus Rift, PlayStation VR czy Samsung Gear VR.

70 mln użytkowników gogli VR do końca 2017 roku. Możliwe?
Źródło zdjęć: © happyvr.pl
Juliusz Czarnecki

23.11.2015 | aktual.: 10.03.2022 09:59

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Najwięcej sprzeda się tanich gogli VR, czyli takich jak np. Google Cardboard, które kosztują niewiele, na dodatek współpracują z większością smartfonów. Według prognoz firmy Superdata, mobilne gogle VR będą testem wirtualnej rzeczywistości dla wielu użytkowników. Gdy im się spodoba, postawią na droższe modele. Superdata zakłada, że do końca 2017 sprzeda się aż 70 mln gogli VR.

Nie oznacza to jednak, że droższe gogle VR będą narzekać na brak chętnych. Z analiz Superdata wynika, że 31 procent amerykańskich użytkowników PlayStation 4 zamierza kupić PlayStation VR. Z kolei aż 18% pecetowych graczy planuje zakup Oculus Rift.

Analiza Superdata wydaje się bardzo optymistyczna, ale nie niemożliwa. Gogle VR już cieszą się sporą popularnością - Samsung Gear VR w amerykańskich sklepach internetowych wyprzedało się bardzo szybko. Czy podobny los spotka PlayStation VR i Oculus Rift? O sukces może być nieco trudniej, bo gogle będą droższe - Samsung Gear VR kosztuje 99$, choć do działania niezbędne są drogie smartfony Samsunga. “Baza klientów” jest jednak spora, więc na pewno chętni się znajdą.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (1)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.