Casio pokazało zegarek G‑Shock dla fanów NASA. Pierwsza partia wyprzedała się błyskawicznie
Casio wypuściło nową wersję zegarka G-Shock, tym razem ze starym-nowym logiem NASA (niedawno agencja przywróciła je do użytku) i wyraźnym retro designem. Niestety wszyscy, którzy są zainteresowani zakupem, będą musieli poczekać – pierwsza partia wyprzedała się w mgnieniu oka.
29.04.2020 | aktual.: 09.03.2022 08:12
Casio G-Shock DW560, bo tak brzmi pełna nazwa tego modelu, ma nawiązywać swoim stylem do czasów misji Apollo. Stąd biały kolor, retro design i logo agencji z 1975 roku.
Księżycowy motyw
Tak jak wszystkie zegarki G-Shock, ten również ma elektroluminescencyjne podświetlenie, ale ze specjalnym dodatkiem – w tle na ekranie podświetlonego zegarka możemy zobaczyć ilustrację przedstawiającą Księżyc. Podobny obraz wygrawerowany jest na tyle obudowy. Motyw ten to kolejna rzecz, która myślami przywołuje słynne misje kosmiczne z ubiegłego wieku.
[wpvideo]https://wideo.wp.pl/smartfon-na-reke-nubia-alfa-6353640101127809v[/wpvideo]
Specjalne jest też opakowanie zegarka – puszka, która swoim stylem nawiązuje do rakiety kosmicznej.
Nowy zegarek Casio jest także wyjątkowy z powodu rzeczy, które się na nim nie znajdują. Mowa tu o… logo producenta, które nie zobaczymy na przodzie sprzętu, a jedynie na jego tyle i to w bardzo dyskretnej wersji. Jest to spowodowane tym, że NASA zabrania umieszczania na produktach, na których znajduje się logo agencji, symboli producentów. Mogłoby to bowiem sugerować jej współpracę z firmą lub wsparcie w wykonaniu produktu.
Cena zegarka to 130 dolarów. Nowe zamówienia tego modelu będą realizowane po 6 maja.
Czytaj też: Casio G-Shock. Twardziel wśród zegarków