Coca-Cola. Nowe butelki z wbudowanymi mieczami świetlnymi
Coca-Cola wprowadziła limitowaną edycję butelek Lighted Star Wars: The Rise Of Skywalker. Posiadają inteligentne etykiety, które po dotknięciu zaczynają świecić. Zamieszczone diody OLED zostały ułożone w kształt mieczy świetlnych.
10.12.2019 | aktual.: 09.03.2022 08:50
Ostatnia odsłona najnowszej trylogii Gwiezdnych Wojen ukaże się jeszcze w tym miesiącu. Zanim będziemy mogli ją obejrzeć minie jeszcze chwila, ale czas oczekiwania urozmaicają producenci, którzy prześcigają się w pomysłach na reklamę. Jeden z ciekawszych przedstawiła Coca-Cola.
Limitowana edycja: Lighted Star Wars: The Rise Of Skywalker
Coca-Cola wyprodukowała limitowaną edycję butelek z wbudowanymi diodami OLED i bateriami. Diody służą do podświetlania mieczy świetlnych, którymi posługują się dwie główne postaci filmu: Rey i Kylo Ren.
Limitowana edycja butelek została opracowana przez berlińską firmę Inuru. Twórcy podkreślają, że diody są "przyjazne dla środowiska", ponieważ zostały wykonane z naturalnych i nieszkodliwych surowców.
Ograniczona liczba butelek
Producenci etykiet zaznaczają, że każda bateria wytrzyma do 500 aktywacji. Na rynek trafi 8000 egzemplarzy Lighted Star Wars: The Rise Of Skywalker, ale będą one dostępne wyłącznie w Singapurze. Sprzedaż potrwa od 6 do 22 grudnia.