Czy Tony Stark/Iron Man korzystał z drukarki 3D?

Nie do końca wiadomo jak Tony Stark buduje swoje pancerze Iron Mana w dwóch ekranizacjach tego twardego jak stal komiksu (stawiam, że pomagają mu Umpa-Lumpas), ale wiemy jak taki kostium robi się w rzeczywistości. Na potrzeby drugiej części filmu użyto do jego produkcji drukarki 3D firmy Objet.

Czy Tony Stark/Iron Man korzystał z drukarki 3D?
Szymon Adamus

18.05.2010 | aktual.: 11.03.2022 14:40

Nie do końca wiadomo jak Tony Stark buduje swoje pancerze Iron Mana w dwóch ekranizacjach tego twardego jak stal komiksu (stawiam, że pomagają mu Umpa-Lumpas), ale wiemy jak taki kostium robi się w rzeczywistości. Na potrzeby drugiej części filmu użyto do jego produkcji drukarki 3D firmy Objet.

Firma Legacy Effects odpowiadała za konstrukcję kostiumów Iron Mana i Whipslasha w filmie Iron Man 2. Drukarka trójwymiarowych obiektów Objet Geometries pomogła przy produkcji super cienkich, robionych pod wymiar elementów pancerza superbohatera .

Legacy Effect zeskanowało ręce Roberta Downey'a Jr. by stworzyć giętkie rękawice nie grubsze niż dziesięciocentówka - czytamy w serwisie ecouterre.

Podobno była to spora zmiana po bardzo dużych i niewygodnych rękawicach z pierwszego filmu. Poniżej możecie posłuchać Jasona Lopesa ze wspomnianej firmy opowiadającego o produkcji najbardziej wypasionego kostiumu superbohatera od czasu Asa z Hyrozagadki.

Szkoda, że te wszystkie bajery technicznie nie pomogły przy pracy scenarzystów. Może wtedy Iron Man 2 byłby nawet fajnym filmem.

Źródło: ecouterre

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.