Długa droga od Lotusa do DriveClub. Grafika z gry: fotorealizm, który zachwyca

Długa droga od Lotusa do DriveClub. Grafika z gry: fotorealizm, który zachwyca
Łukasz Michalik

05.02.2015 17:58, aktual.: 10.03.2022 10:33

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jak dobra może być grafika we współczesnych grach wideo? Klatki, powstałe dzięki silnikowi gry DriveClub nie różnią się od zdjęć! Doczekaliśmy się prawdziwego fotorealizmu.

Gra DriveClub to dzieło firmy Evolution Studios, znanej z udanej serii WRC na PS3. Początkowo miał to być tytuł startowy dla konsoli PS4, premiera mocno się opóźniła, a sama gra była daleka od doskonałości, doprowadzając graczy do białej gorączki niedopracowanymi i niedziałającymi usługami sieciowymi (więcej na jej temat znajdziecie w artykule Adama o PlayStation Plus).

To wszystko – na szczęście- należy już do przeszłości, a jednym z zadowolonych graczy okazał się użytkownik Reddita, chrismikehunt, który postanowił podzielić się ze światem screenami z gry, uzyskanymi za pomocą trybu „photo mode”. Co istotne, nie ma tam żadnej ingerencji programu graficznego – uzyskane rezultaty to efekt działania silnika gry.

Przyznacie chyba, że wyglądają po prostu niesamowicie. Zwłaszcza, gdy wspomnimy jak gry samochodowe wyglądały kiedyś - dla kontrastu na początek kilka screenów z poczciwego Lotusa - seria tych wyścigów zadebiutowała w 1990 roku.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

Pełną galerię wraz z grafikami w oryginalnej rozdzielczości znajdziecie w serwisie Imgur.

Źródło: Reddit, Ogrywamy

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (13)