Długa droga od Lotusa do DriveClub. Grafika z gry: fotorealizm, który zachwyca
05.02.2015 17:58, aktual.: 10.03.2022 10:33
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak dobra może być grafika we współczesnych grach wideo? Klatki, powstałe dzięki silnikowi gry DriveClub nie różnią się od zdjęć! Doczekaliśmy się prawdziwego fotorealizmu.
Gra DriveClub to dzieło firmy Evolution Studios, znanej z udanej serii WRC na PS3. Początkowo miał to być tytuł startowy dla konsoli PS4, premiera mocno się opóźniła, a sama gra była daleka od doskonałości, doprowadzając graczy do białej gorączki niedopracowanymi i niedziałającymi usługami sieciowymi (więcej na jej temat znajdziecie w artykule Adama o PlayStation Plus).
To wszystko – na szczęście- należy już do przeszłości, a jednym z zadowolonych graczy okazał się użytkownik Reddita, chrismikehunt, który postanowił podzielić się ze światem screenami z gry, uzyskanymi za pomocą trybu „photo mode”. Co istotne, nie ma tam żadnej ingerencji programu graficznego – uzyskane rezultaty to efekt działania silnika gry.
Przyznacie chyba, że wyglądają po prostu niesamowicie. Zwłaszcza, gdy wspomnimy jak gry samochodowe wyglądały kiedyś - dla kontrastu na początek kilka screenów z poczciwego Lotusa - seria tych wyścigów zadebiutowała w 1990 roku.
Pełną galerię wraz z grafikami w oryginalnej rozdzielczości znajdziecie w serwisie Imgur.