Halo: Reach nie będzie działać z Natalem
Kilka dni temu Sieć obiegły informacje, jakoby Halo: Reach było jedną z pierwszych i najważniejszych gier, które będą obsługiwane przez najnowszy kontroler Microsoft - Natal. Okazało się, że były to tylko plotki, które niewiele miały wspólnego z rzeczywistością. Bungie - twórcy serii Halo - potwierdzili, że Reach nie będzie działać z Natalem.
Kilka dni temu Sieć obiegły informacje, jakoby Halo: Reach było jedną z pierwszych i najważniejszych gier, które będą obsługiwane przez najnowszy kontroler Microsoft - Natal. Okazało się, że były to tylko plotki, które niewiele miały wspólnego z rzeczywistością. Bungie - twórcy serii Halo - potwierdzili, że Reach nie będzie działać z Natalem.
Źródła błędnych informacji są dwa. Po pierwsze, Harold Ryan z Bungie, powiedział, że jest absolutnie pewny, iż Halo: Reach mogłoby być obsługiwane przez Natala. Po drugie, pojawił się ten screen:
Widać na nim, że pozycja celownika nie koniecznie odpowiada temu, jak ułożona jest broń. Część osób od razu stwierdziła, że jest to spowodowane przez Natala. Jeden obrazek, a może wywołać tyle zamieszania...
Bungie natychmiast odpowiedziało, że na screenie jest błąd, który już został zgłoszony programistom i zostanie usunięty. Dodali także, że Reach na pewno nie jest tytułem na Natala i powstaje z myślą o tradycyjnym kontrolerze do Xboxa 360.
Źródło: Kotaku