Jackie Chan kopie wirusy - najgorsza reklama w historii IT?

Jackie Chan kopie wirusy - najgorsza reklama w historii IT?
Grzesiek Powalski

30.07.2009 09:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Firmy wydające oprogramowanie walczą o klienta na różne sposoby. Większość internautów zna zapewne niuanse rywalizacji reklamowej Microsoftu, czy Apple’a. Reklama, którą wydała firma Kaspersky bije je wszystkie na głowę. Poziomem kiczu.

Firmy wydające oprogramowanie walczą o klienta na różne sposoby. Większość internautów zna zapewne niuanse rywalizacji reklamowej Microsoftu, czy Apple’a. Reklama, którą wydała firma Kaspersky bije je wszystkie na głowę. Poziomem kiczu.

Rosyjska firma Kaspersky, zajmująca się oprogramowaniem antywirusowym, postawiła w swojej kampanii na Jackiego Chana. Początek jest w miarę obiecujący. Jackie Chan spotyka się, by pogadać z Jewgienijem Kasperskim.

Z każdą minuta jest już jednak coraz gorzej.. Jackie zakłada kosmiczny kask, wsiada na Segwaya'a i odlatuje, aby nauczyć moresu kilka wirusów. Sama końcówka zasługuje zaś na złotą malinę.

Serwis Animalnewyork.com ocenił reklamę na tyle krytycznie, że w swojej notatce zatytułował ją jako „Cyberśmierć kariery Jackie'ego Chana”. To nie może wyglądać dobrze. Sprawdźcie sami zresztą sami.

Źródło: Technonews.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)