Kinect sprawi, że będziemy niewidzialni jak w Ghost in the Shell

Kolejne nieoficjalne modyfikacje nowej kamerki Microsoftu wyrastają jak grzyby po deszczu. Kilka dni temu pisałem Wam o wirtualnych instrumentach Kinecta, a już dzisiaj pojawiła się informacja o nowym modzie. Panie i panowie, włączamy niewidzialność!

optical camuflage
optical camuflage
Jakub Tabaczewski

Kolejne nieoficjalne modyfikacje nowej kamerki Microsoftu wyrastają jak grzyby po deszczu. Kilka dni temu pisałem Wam o wirtualnych instrumentach Kinecta, a już dzisiaj pojawiła się informacja o nowym modzie. Panie i panowie, włączamy niewidzialność!

Przed premierą Kinecta - nowego kontrolera ruchu dla Xboxa 360 - chyba nikt nie przewidywał, że w tak krótkim czasie od premiery pojawi się tak wiele modyfikacji tego urządzenia. Mieliśmy już kinectowy helikopter, prezentację obiektów w 3D, a nawet generowanie w czasie rzeczywistym miecza świetlnego w naszej dłoni.

Najnowszy mod pozwala nam w obrazie wideo stać się niewidzialnymi niczym Predator. Może to moja fascynacja produkcjami typu Ghost in the Shell, ale z ręką na sercu przyznaję, że efekt jest więcej niż dobry.

Kinect optical camuflage
Kinect optical camuflage

Autorem opisywanej modyfikacji jest Takayuki Fukatsu. Aplikacja została napisana w Open Frameworks - narzędziach dla programistów C++. Można sobie tylko wyobrazić ilość zastosowań tego rozwiązania choćby w konsolowych grach. Dla uzyskania pełnego efektu koniecznie obejrzyjcie poniższy filmik.

Swoją drogą - jakie akcesoria do Xboxa 360 warto posiadać?

Źródło: walyou.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.