Koniec marki Gadu-Gadu. Komunikator zmienia nazwę i logo

Nowa oficjalna nazwa Gadu-Gadu to GG. Nieco inaczej będzie też wyglądać żółto-czerwone słoneczko, logo popularnego komunikatora.

Fot. GG.pl
Fot. GG.pl
Michał Michał Wilmowski

03.02.2012 12:03

Nowa oficjalna nazwa Gadu-Gadu to GG. Nieco inaczej będzie też wyglądać żółto-czerwone słoneczko, logo popularnego komunikatora.

GG zapowiedziało na luty betę nowej wersji komunikatora, ale wielkie zmiany zaczną się od nazwy. To już nie Gadu-Gadu, ale właśnie GG. Jak mówi o zmianie Tomasz Jażdżyński, szef GG Network:

GG to znany, powszechnie używany skrót stosowany zamiennie z Gadu-Gadu. Mówiąc lub pisząc np. GG 21, mamy na myśli numer, pod jakim możemy porozmawiać. Uznaliśmy, że wraz z wydaniem nowej platformy komunikacyjnej należy uznać ten skrót za jedyną, oficjalną nazwę komunikatora. Uprościć, podobnie jak uprościliśmy komunikator.

Nowe logo GG to wciąż słoneczko, które jednak nieco różni się od poprzedników. Lekko zmienił się uśmiech, rozstaw oczu, kształt promieni, a ponadto ujednolicono kolory. Na pierwszy rzut oka nie widać różnicy – co innego, jeśli porówna się logo dzisiejsze z tym z 2000 roku.

GG opublikowało grafikę, na której widać rozwój logotypu na przestrzeni lat:

Fot. GG.pl
Fot. GG.pl

Według Megapanelu Gemiusa GG wciąż jest najpopularniejszym komunikatorem w Polsce. Ma ok. 6 mln użytkowników miesięcznie. To niesamowita liczba w czasach, kiedy internauci masowo używają serwisów społecznościowych.

Przyznaję, że i ja mam GG włączone niemal przez cały czas (choć nie używam go już tak intensywnie jak kilka lat temu). A Wy? Też należycie do 6-milionowej armii GG czy wolicie inne formy komunikowania się przez Internet?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.