Kup ciężarówkę, kałasznikow gratis

fot. flickr.com by brian.ch
fot. flickr.com by brian.ch
Piotr Jamrogiewicz

16.11.2010 16:00, aktual.: 11.03.2022 12:48

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Branża motoryzacyjna przyciąga klientów na różne sposoby. Darmowy pakiet ubezpieczeń ma się nijak do tego, czym kuszą amerykańscy sprzedawcy.

Branża motoryzacyjna przyciąga klientów na różne sposoby. Darmowy pakiet ubezpieczeń ma się nijak do tego, czym kuszą amerykańscy sprzedawcy.

Dealer samochodów ciężarowych na Florydzie oferuje swoim klientom niecodzienny dodatek. Do każdej używanej ciężarówki firma dodaje egzemplarz karabinu AK-47. Promocja rozpoczęła się 11 listopada ( w USA jest to Dzień Weteranów) i wstępnie potrwa do końca miesiąca. Dyrektor handlowy, Nick Ginetta, zapewnia:

trucks
trucks

[cytat]Każdy, kto dokona zakupu samochodu, otrzyma voucher o wartości 400 dolarów do wykorzystania w miejscowym sklepie z bronią.[/cytat]

Ale poniższa reklama jasno sugeruje, co najlepiej nabyć w owym sklepie...

AK-47
AK-47

Twórca kontrowersyjnej promocji odpowiedzialność za podjęcie decyzji i nabycie broni ceduje na klientów. Nie będzie to jednak pozbawiona kontroli procedura: kto chce, ten ma. Potencjalni nabywcy muszą przejść testy psychologiczne, tak jak wszyscy ludzie ubiegający się o broń palną.

Sprzedawca pozostawia jednak furtkę dla osób, które nie chcą mieć w domu takiego gadżetu (albo nie przejdą pozytywnie badań). Jako zamiennik klienci otrzymają po prostu rabat równy wartości broni. Reklama salonu zadziałała błyskawicznie, jednak pomysł znalazł tyle samo zwolenników i przeciwników.

[cytat]Kałasznikow to bardzo niebezpieczna broń.[/cytat]

Jako alternatywę jeden z kombatantów proponuje, aby zamiast broni dawać klientom flagi, żeby mogli je sobie wetknąć w ogródku.

[cytat]To byłoby o wiele bardziej bezpieczne dla całego naszego kraju.[/cytat]

flaga
flaga

Zainteresowanie kierowców ciężarówek niecodzienną promocją jest jednak tak duże, że właściciele salonu rozważają przedłużenie promocji do końca roku. Cała historia przypomina mi trochę film "Zabawy z bronią". Poniższe wideo doskonale obrazuje kwestię broni w historii USA.

Źródło: Digital Journal

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także