Microsoft usiłuje przekupić pracowników Google'a... bekonem

Microsoft usiłuje przekupić pracowników Google'a... bekonem
Marek Maruszczak

24.11.2011 19:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Podkupywanie zdolnych inżynierów i informatyków to stała praktyka gigantów IT. Pierwszy raz doszło jednak do tego, że jedna firma usiłuje skusić pracowników innych... bekonem. Ofiarami nietypowej akcji promocyjnej padli pracownicy Google'a oraz Amazonu.

Podkupywanie zdolnych inżynierów i informatyków to stała praktyka gigantów IT. Pierwszy raz doszło jednak do tego, że jedna firma usiłuje skusić pracowników innych... bekonem. Ofiarami nietypowej akcji promocyjnej padli pracownicy Google'a oraz Amazonu.

Sytuacja w Seattle jest o tyle trudna dla Microsoftu, że w tym mieście swoje siedziby mają również Google, Amazon i Adobe. Oznacza to, że zdolny informatyk lub inżynier jest dobrem wielce pożądanym i deficytowym. Microsoft tymczasem usiłuje zebrać drużynę specjalistów do prac nad rozwojem Kinecta.

Aby zjednać sobie sympatię pracowników konkurencji, Microsoft postanowił wysyłać pod siedziby firm bekonowy wózek. Z jego pokładu rozdawano smaczny i aromatyczny bekon, na którego opakowaniu znajdował się napis: „Obudź się i poczuj przyszłość”. W ten zawoalowany sposób gigant z Redmond dawał do zrozumienia, że lepsza i zawierająca więcej bekonu przyszłość czeka właśnie w Microsofcie.

Na niecodzienny pomysł wpadła agencja reklamowa zatrudniona przez Microsoft - Wexley School for Girls. Już sama jej nazwa daje do zrozumienia, że nie pracują w niej zwykli rzemieślnicy. Cóż, bardzo jestem ciekawy, jak efektywna okaże się bekonowa kampania.

Źródło: Dvice

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Komentarze (0)