Microsoft usiłuje przekupić pracowników Google'a... bekonem
Podkupywanie zdolnych inżynierów i informatyków to stała praktyka gigantów IT. Pierwszy raz doszło jednak do tego, że jedna firma usiłuje skusić pracowników innych... bekonem. Ofiarami nietypowej akcji promocyjnej padli pracownicy Google'a oraz Amazonu.
24.11.2011 19:00
Podkupywanie zdolnych inżynierów i informatyków to stała praktyka gigantów IT. Pierwszy raz doszło jednak do tego, że jedna firma usiłuje skusić pracowników innych... bekonem. Ofiarami nietypowej akcji promocyjnej padli pracownicy Google'a oraz Amazonu.
Sytuacja w Seattle jest o tyle trudna dla Microsoftu, że w tym mieście swoje siedziby mają również Google, Amazon i Adobe. Oznacza to, że zdolny informatyk lub inżynier jest dobrem wielce pożądanym i deficytowym. Microsoft tymczasem usiłuje zebrać drużynę specjalistów do prac nad rozwojem Kinecta.
Zobacz także
Aby zjednać sobie sympatię pracowników konkurencji, Microsoft postanowił wysyłać pod siedziby firm bekonowy wózek. Z jego pokładu rozdawano smaczny i aromatyczny bekon, na którego opakowaniu znajdował się napis: „Obudź się i poczuj przyszłość”. W ten zawoalowany sposób gigant z Redmond dawał do zrozumienia, że lepsza i zawierająca więcej bekonu przyszłość czeka właśnie w Microsofcie.
Zobacz także
Na niecodzienny pomysł wpadła agencja reklamowa zatrudniona przez Microsoft - Wexley School for Girls. Już sama jej nazwa daje do zrozumienia, że nie pracują w niej zwykli rzemieślnicy. Cóż, bardzo jestem ciekawy, jak efektywna okaże się bekonowa kampania.
Źródło: Dvice