Minimalistyczne plakaty z "Gwiezdnych Wojen". Tak powinno się reklamować filmy

Dawniej plakat był jednym z najpopularniejszych sposobów na reklamowanie nowych filmów wchodzących do kin. Wtedy rozklejany w widocznych miejscach kawałek papieru był nie tylko zapowiedzią kinowych nowości, ale także małym dziełem sztuki. Zobaczcie, jak wyglądałyby plakaty z "Gwiezdnych Wojen", gdyby ich autorów cechował niesamowity, artystyczny minimalizm.

Minimalistyczne plakaty z "Gwiezdnych Wojen". Tak powinno się reklamować filmy
Grzegorz Nowak

17.01.2012 | aktual.: 11.03.2022 08:52

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Star Wars" minimalistycznie #1

Oczywiście wciąż powstaje wiele ciekawych i pomysłowych plakatów filmowych, jak np. te, o których pisał Łukasz. Pojawia się również wiele przeróbek w rodzaju oskarowych hitów zeszłego roku w stylu LEGO. W ten trend ciekawych i nietuzinkowych przeróbek wpisują się minimalistyczne plakaty Travisa Englisha.

Artysta stworzył całą galerię grafik, które mogłyby uchodzić za element kampanii marketingowej dla obu trylogii kultowej serii. Każdy z plakatów próbuje uchwycić charakterystyczną scenę lub fragment filmu oddający charakter danego epizodu. Fani "Gwiezdnych Wojen" z łatwością odnajdą ukryte aluzje. Plakaty można kupić w sklepie Etsy.com, niestety ich cena nie należy do najmniejszych.

Galerie plakatów w dwóch wersjach możecie oglądać poniżej. [photo position="inside"]38235[/photo] [photo position="inside"]38236[/photo] [photo position="inside"]38237[/photo] [photo position="inside"]38238[/photo] [photo position="inside"]38239[/photo] [photo position="inside"]38240[/photo]

"Star Wars" minimalistycznie #2

Źródło: geeksaresexy.net

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.